logo

امیرآبادی: عملکرد قالیباف در همه مسئولیت‌ها درخشان بوده است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
امیرآبادی: عملکرد قالیباف در همه مسئولیت‌ها درخشان بوده است

ایرنا/ رئیس ستاد مرکزی اقشار محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسیاری از مشکلات کشور با انتخاب قالیباف به عنوان رئیس‌جمهور قابل‌ حل خواهد بود، چرا که این نامزد انقلابی و کارآمد سوابقی درخشان دارد و در همه مسئولیت‌ها موفق عمل کرده است.

به گزارش ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی شامگاه سه‌‍‌شنبه در جشن بزرگ غدیر در سالن انقلاب سمنان افزود: قالیباف همواره در دستاوردهای انقلاب و نظام و حفظ آن نقش داشته و در مسئولیت‌های فرماندهی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی نیروی انتظامی، قرارگاه سازندگی، ۱۲ سال شهرداری تهران و ریاست مجلس شورای اسلامی خوش درخشیده است.

وی با یادآوری برنامه‌های مهم و قابل اجرای این نامزد ریاست جمهوری ادامه داد: قالیباف نسبت به اختصاص زمین مسکونی رایگان به خانوارهای فاقد مسکن و سه‌سال مسکن زوج‌های جوان بدون اجاره، افزایش حقوق کارگران وکارمندان معادل تورم، ساخت دیوار مرز شرقی و مدیریت اتباع غیرمجاز، آزادسازی واردات خودرو، ایجاد پایتخت اقتصادی در ساحل دریای عمان متعهد شده است.

رئیس ستاد مرکزی اقشار محمدباقر باقر قالیباف با تاکید بر مساله گرانی در کشور گفت: این مشکل اساسی به طور حتم باید حل شود و معتقدیم این مهم با برنامه‌های کارشناسی و توان مدیریتی قالیباف امکان‌پذیر است.

امیرآبادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و دیگر شهیدان خدمت بر اهمیت مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید و اظهار امیدواری کرد: قشرهای مختلف مخلف مردم روز جمعه هشتم تیر با حضور گسترده برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رای، دشمنان را مایوس کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رییس‌جمهور ایران جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

۶۹۵ شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخاباتپپچ ریاست جمهوری تاکنون برای استان سمنان در سامانه جامع انتخابات نهایی و مشخص شده است.‌

شمار واجدان شرایط رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان سمنان ۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر است که از این تعداد، ۲۳ هزار و ۵۸۷ نفر رای اولی هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره