logo
  1. برگزیده
سیاسی

پورمحمدی: جمع کردنِ نفرات زیاد در میتینگ‌ها و عکس و فیلم گرفتن مفید نیست

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پورمحمدی: جمع کردنِ نفرات زیاد در میتینگ‌ها و عکس و فیلم گرفتن مفید نیست

ایرنا/ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جمع کردنِ نفرات زیاد در میتینگ‌ها و عکس و فیلم گرفتن مفید نیست، اما برگزاری جلسه امشب با شما به‌طور قطع ارزشمند است، حتی اگر در میزان رای انتخاباتی هم تاثیری نداشته باشد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «مصطفی پورمحمدی» در جمع کنشگران فضای مجازی اظهار داشت: جمع کردنِ نفرات زیاد در میتینگ‌ها و عکس و فیلم گرفتن مفید نیست، اما برگزاری جلسه امشب با شما به‌طور قطع ارزشمند است، حتی اگر در میزان رای انتخاباتی هم تاثیری نداشته باشد.

در این دیدار، «مهراد نظری» دانشجو و فعال فرهنگی بیان‌داشت: ما از نسل زد هستیم و در واقع هیچ‌کس نیستیم، چرا که در حال نابودی تدریجی هستیم.

پورمحمدی در پاسخ گفت: اما ماشا الله قدرت زیر میز زدن‌تان خیلی زیاد است.

در حال حاضر قصدی برای کناره‌گیری ندارم
نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال کناره‌گیری یا ائتلاف با نامزدهای دیگر، گفت: در حال حاضر چنین قصدی ندارم. خودم را در زمینه اجرایی از بقیه نامزدها تواناتر می‌دانم.

حجت الاسلام پورمحمدی در جمع کنشگران فضای مجازی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اگر رئیس‌جمهور شوید، با توجه به در نظر داشتن جایگاه «سرمربی» برای خودتان، چه فکری برای وارد کردنِ لژیونرهای اقتصادی به تیم خود دارید؟ افزود: اگر اقتصاد را در مسیر درست  قرار دهیم، سرمایه‌های زیادی توسط ایرانیان خارج از کشور وارد خواهد شد. بازار ایران هم بزرگ است هم جذاب؛ برای همین است که زیاد خواهان دارد. 

نباید نخبه‌کُشی کنیم
وی درباره از دست رفتن سرمایه‌های انسانی و نخبگانی ایران، خاطرنشان کرد: ما نباید نخبه‌کشی کنیم. نخبگان هنری، فرهنگی، علمی و ورزشی زیادی داریم که باید با آنان تعامل کنیم.

پورمحمدی تاکید کرد: ما فضای فعالیت این نخبگان را تسهیل می‌کنیم و نخبگان نیز فعالیت‌های سازنده از خود بروز می‌دهند. باید ادبیات نخبگی را یاد بگیریم تا بتوانیم با آنان تعامل کنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره