logo
  1. برگزیده
سیاسی

قالیباف: خودم را متعلق به خوزستان می دانم

منبع
مهر
بروزرسانی
قالیباف: خودم را متعلق به خوزستان می دانم

مهر/ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من خودم را متعلق به خوزستان می دانم، من همه جوانی ام را در این سرزمین بودم و در این شهر و در خرمشهر زیر توپ زندگی کردم.
محمد باقر قالیباف سه شنبه شب در جمع هواداران خود در مصلای اهواز اظهار کرد: قبل از هر چیز امروز که روز عید غدیر و دهه امامت و ولایت است را به شما مردم شهید پرور خوزستان عرض می گویم. به سهم خودم قدردانی می‌کنم که در این وقت از شب از استقبال شما مردان و زنان خوزستان که تا این موقع از شب در مصلای اهواز حضور دارید.

وی با بیان اینکه من خودم را متعلق به خوزستان می دانم، من همه جوانی ام را در این سرزمین بودم و در این شهر و در خرمشهر زیر توپ زندگی کردم، افزود: این سرزمینی است که حضرت امام فرمودند: «خوزستان دین خود را به ایران و اسلام ادا کرده است». خوزستان شهدای بزرگی تقدیم کشور کرده است شهید علی هاشمی که هم رزم و رفیق ما بود، یکی از این شهدای گرانقدر است. شهید بقایی، شهید دقایقی، شهید جهان آرا و همه شهدای این سرزمین که بیش از ۱۴ هزار شهید هستند. این استان جایی است که همه ایران در این سرزمین شهید دادند و به این استان علاقمند هستند.

قالیباف با اشاره به اینکه برای یک تصمیم بزرگ برای کشور وارد عرصه شده است که روز جمعه هشتم تیرماه پیش روی ما قرار دارد، بیان کرد: در روز جمعه ما می‌خواهیم مهمترین و عالی‌ترین مسئول اجرایی کشور را انتخاب کنیم؛ اگر تغییرات و حل مشکلات را می‌خواهیم باید در انتخاب این امر مورد توجه باشد.


نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید بتوانیم بعد از شهادت شهید رئیسی بر مشکلات کشور به فضل الهی مسلط شویم و بتوانیم اینها را حل و فصل کنیم. باید به گونه‌ای عمل کنیم که این‌هایی که دهه قبل مشکل اقتصادی وارد کردند، دوباره تکرار نشوند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره