logo

بیانیه ۱۰۱۹ نماینده ادوار و فعلی مجلس درباره لزوم مشارکت مردم در انتخابات 

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بیانیه ۱۰۱۹ نماینده ادوار و فعلی مجلس درباره لزوم مشارکت مردم در انتخابات 

ایرنا/ ۱۰۱۹ نماینده فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای، هشتم تیرماه را فرصت حضوری دوباره برای نقش‌آفرینی مردم در انتخاب چهاردهمین رییس جمهور به عنوان اول شخص اجرایی و دومین مقام عالی کشور دانستند.

در متن بیانیه نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی خطاب به ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی آمده است: ۸ تیرماه فرصت حضوری دوباره برای نقش‌آفرینی شما بزرگواران برای انتخاب چهاردهمین رییس جمهور به عنوان اول شخص اجرایی و دومین مقام عالی کشور است.
این بیانیه افزود: امروز در عرصه در سیاسی، داخلی و خارجی بیش از هر زمان دیگری حضور حداکثری عمومی پای صندوق‌های رای می‌تواند ثبات و امنیت نظام اسلامی را در مواجهه با دشمنان این مردم صبور و مقاوم و تعامل قویتر با دوستان معنا بخشیده و موجبان سربلندی ایرانیان در اقصی‌ نقاط عالم را پدید آورد.
نمایندگان فعلی و ادوار مجلس عنوان کردند: در این خصوص قاطبه نمایندگان فعلی و ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی افتخار دارند که پرچمدار این مشارکت تاریخ‌سازی بوده تا ضمن دعوت عام برای تحقق این امر مهم موجبات انتخاب رییس جمهوری که با پشتوانه بالاترین آرا بتواند تحول و اصلاحات لازم را در چارچوب اصول و مبانی انقلاب اسلامی، قانون اساسی و با تکیه بر سیاست‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری به انجام رساند را فراهم آورند.

بیانیه نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر