نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

روسای کمیسیون‌های مجلس انتخاب شدند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
روسای کمیسیون‌های مجلس انتخاب شدند

ایسنا/ روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس دوازدهم انتخاب شدند.

عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شد

ابراهیم عزیزی نماینده شیراز رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شد. عباس مقتدایی و محمود نبویان به عنوان نواب رییس انتخاب شدند.

انتخابات هیات رییسه کمیسیون اقتصادی/ حسینی رییس شد

شمس الدین حسینی رییس  کمیسیون اقتصادی شد.

تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شد

غلامرضا تاجگردون رئیس و مهرداد لاهوتی و فریدون همتی به عنوان نواب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند. الهام آزاد و محسن بیگلری به عنوان دبیران و محمدمهدی مفتح به عنوان سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

انتخابات هیات رئیسه کمیسیون آموزش/ منادی رئیس شد

علیرضا منادی سفیدان به عنوان رییس کمیسیون آموزش انتخاب شد. محمد مولوی و فرشاد ابراهیم پور نواب رییس و فاطمه جراره به عنوان دبیر کمیسیون تعیین شد. احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات شد.

احمدی رئیس کمیسیون انرژی شد

موسی احمدی به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد. رمضانعلی سنگدوینی و محمد بهرامی به عنوان نواب رئیس کمیسیون انرژی تعیین شدند. در این نشست جلیل مختار به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی از سوی اعضای کمیسیون تعیین شد.

انتخابات هیات رئیسه کمیسیون بهداشت/ شهریاری رئیس شد

حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت شد. فاطمه محمدبیگی و رضا جباری به عنوان نواب رییس و حسین عبدلی و بابک رضازاده به عنوان دبیران کمیسیون انتخاب شدند. سلمان اسحاقی نیز سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان شد.

رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران شد

محمدرضا رضایی کوچی به عنوان رئیس، احمد دنیامالی به عنوان نایب رئیس اول و ابراهیم نجفی به عنوان نایب رییس دوم کمیسیون عمران انتخاب شدند. همچنین با رای اعضای کمیسیون احمد جباری به عنوان دبیر و عبدالجلال ایری به عنوان سخنگوی این کمیسیون تعیین شدند.

علیزاده رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شد

رضا علیزاده نماینده مردم ورزقان در مجلس به عنوان رئیس کمیسیون صنایع و معادن انتخاب شد.

عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی شد

محمد جواد عسکری به عنوان رئیس کمیسیون  کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست انتخاب شد. احد آزادی خواه و پیمان فلسفی به عنوان نواب رئیس کمیسیون تعیین شدند. با رای اعضای کمیسیون سمیه رفیعی به عنوان سخنگوی کمیسیون و محمد سادات ابراهیمی و حامد یزدیان به عنوان دبیران کمیسیون تعیین شدند.

در حال تکمیل...



به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar