نماد آخرین خبر

انتقاد یک نماینده از حضور دستیار وزیر کشور در جلسه انتخاباتی یک نامزد

منبع
ايلنا
بروزرسانی
انتقاد یک نماینده از حضور دستیار وزیر کشور در جلسه انتخاباتی یک نامزد

ایلنا/ یک نماینده مجلس با انتقاد از حضور دستیار وزارت کشور در جلسه انتخاباتی یک نامزد خاص گفت: وزیر کشور باید پاسخگوی این اقدام غیرقانونی دستیار خود باشد چراکه این اقدامات وزارت کشور شائبه جانبداری مسئولین برگزاری انتخابات را به نفع یک فرد خاص تقویت می کند.

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در اظهارات خود در ستاد یاران پزشکیان با اشاره حضور دستیار و رییس مرکز انتصابات وزارت کشور در جلسه انتخاباتی یک نامزد خاص گفت: طبق قانون وزارت کشور مجری برگزاری انتخابات است و حضور یک فرد نزدیک به وزیر کشور در نشست انتخاباتی یکی از نامزدها قطعا خلاف قانون و اصل بی طرفی است.

وی در ادامه افزود: فرد مذکور علاوه بر دستیار وزیر کشور بودن رییس مرکز انتصابات وزارت کشور هم هست و تمام فرآیند انتصابات از جمله فرآیند انتصاب فرمانداران که مجری برگزاری انتخابات هستند توسط ایشان انجام می شود بنابراین می شود نتیجه گرفت حضور ایشان در جلسه ستاد انتخاباتی این نامزد با هدف خاصی صورت پذیرفته است.

نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر کشور باید پاسخگوی این اقدام غیرقانونی دستیار خود باشد چراکه این اقدامات وزارت کشور شائبه جانبداری مسئولین برگزاری انتخابات را به نفع یک فرد خاص تقویت می کند.

نوری از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری خواست این تخلف مسئول ارشد وزارت کشور را در اسرع وقت بررسی و نتیجه را اعلام نمایند.

وی یادآور شد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری رأی مردم حق‌الناس است و باید مجریان برگزاری انتخابات بدون هیچ گرایش سیاسی فقط به تکالیف قانونی خود عمل کنند لذا حضور یک مقام ارشد وزارت کشور و نزدیک به وزیر کشور در ستاد انتخاباتی یک‌نامزد خاص قطعا شائبه طرفداری وزیر کشور از یک نامزد خاص را در جامعه مطرح می کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر