نماد آخرین خبر

نقوی حسینی: مخبر باید جلوی دخالت دولتی‌ها در انتخابات را بگیرد

منبع
نامه نيوز
بروزرسانی
نقوی حسینی: مخبر باید جلوی دخالت دولتی‌ها در انتخابات را بگیرد

نامه نیوز/ یک نماینده اسبق مجلس گفت: مردم به شعارهای بی‌پشتوانه توجه نمی‌کنند. مردم عملکردها را می‌بینند و قضاوت می‌کنند. مردم اقلیتی که کشور را برای خود می‌دانند را پس می‌زنند.

چند روز تا برگزاری دور دوم انتخابات باقی است و رقابت بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در اوج خود قرار دارد؛ حالا پرسش آن است که گفتمان کدام یک در این ایام بیشتر توانسته مورد اقبال جامعه قرار بگیرد و چرا؟

سیدحسین نقوی حسینی، فعال سیاسی و نماینده اسبق مجلس، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «مردم در شرایط کنونی با گوشت و پوست و استخوان خود مشکلات را لمس می‌کنند و خواهان اصلاح وضع موجودند. سفره مردم کوچک و کوچک‌تر شده، در حوزه مسکن مشکل دارند، در حوزه خوراک، آموزش، درمان، دارو و... همه و همه مشکل دارند و می‌خواهند فردی روی کار آید که اوضاع را تغییر دهد و در عین حال بخواهد که در چارچوب‌های نظام کار کند».

او ادامه داد: «آقای پزشکیان هر دو ویژگی مذکور را دارد؛ یعنی هم خواهان تغییر است و هم چارچوب‌مدار و قانون‌مند است. او فردی راستگو و متدین است که همیشه در جبهه مردم قرار داشته است. او هم اخلاقگرا و هم قانونمند است. من سال‌ها با او در مجلس همکار بوده‌ام و تصدیق می‌کنم که او فردی صادق در قول و عمل است و علی‌رغم آنکه به تعبیر رهبر انقلاب جریان‌هایی‌لحن‌پراکنی علیه او کردند اما دیدیم که مورد استقبال مردم قرار گرفت. قطعا مردمی که به او رأی دادند با اندیشه و فکر این کار را کرده‌اند و این طور نیست که تصور کنیم همین‌طوری در دور دوم رأی‌شان را عوض می‌کنند».

این نماینده پیشین مجلس همچنین بیان کرد: «عجیب است که دولت به عنوان برگزارکننده انتخابات رسما یک طرف انتخابات ایستاده است و معاون اجرایی دولت به طور صریح از یکی از نامزدها حمایت می‌کند. به نظرم آقای مخبر به عنوان سرپرست ریاست‌جمهوری باید جلوی دخالت دولتی‌ها در انتخابات را بگیرد».

او درباره حمایت قالیباف از جلیلی هم تصریح کرد: «آقای قالیباف هم بعد از دور اول انتخابات نباید از نامزدی حمایت می‌کرد زیرا او علاوه بر آنکه رئیس مجلس است، عضو شورای سه نفره سران قواست. حمایت او و برخی دولتی‌ها از کاندیدایی خاص دخالت در انتخابات است».

نقوی حسینی در پایان گفت: «واقعیت این است که دیگر مردم به شعارهای بی‌پشتوانه توجه نمی‌کنند. مردم عملکردها را می‌بینند و قضاوت می‌کنند. مردم اقلیتی که کشور را برای خود می‌دانند را پس می‌زنند. برخی خود را جبهه انقلاب می‌دانند و طوری القاء می‌کنند که انگار به‌ غیر از خودشان همه ضدانقلاب‌اند! ۶۰درصد از مردم که رأی ندادند و تنها یک‌چهارم از آن ۴۰درصد شرکت‌کننده به این طیف خاصی رأی داده است. مردم می‌دانند که سوپرانقلابی‌ها و مدعیان انقلابی‌گری فقط شعار می‌دهند. از آن سو اما می‌بینند که آقای پزشکیان در عین حال که خواهان اصلاح مسیرهاست، یک فرد انقلابیِ واقعی است».

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر