نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

زاکانی: گام ابتدایی درباره فیلترینگ را همین عنصر اطلاعاتی یعنی «آذری جهرمی» برداشت

منبع
خبرگزاري دانشجو
بروزرسانی

خبرگزاری دانشجو/ علیرضا زاکانی در دانشگاه اصفهان : 
*در خصوص فیلترینگ آنهایی که سرکار بودند مثل آذری جهرمی که الان در ستاد پزشکیان است، وقتی سامانه‌های خارجی و خدمات دهنده در امور اجتماعی و مردمی فعال شد، مثل همه کشورها دنبال نکردند تا سرورهای آن را داخل کشور بیاورند تا با قائده کشور ما کار کنند. همه دنیا همین است در هیچ کجای دنیا اطلاعات مردم خود را به دست خارج نمی‌دهند.
*گام ابتدایی در خصوص فیلترینگ را همین عنصر اطلاعاتی که در قالب وزیر ارتباطات یک زمانی رخنمایی کرد و امثال او برداشتند و الان این حرف‌های ابتدایی را می‌زند که وهن جامعه است.
 آمدند تدبیر مجدد بکنند گفتند فیلتر کنیم. کار غلط قبلی را با یک کار غلط دیگری تکمیل کردند نرفتند از ریشه اصلاح بکنند. همین فرد جلسه گذاشت و یک دکان جدید به نام فیلترشکن باز کردند و خودشان پهنای باند را گرفتند و سرور آن در همسایه خودمان گذشتند.
*شروع به فروش ظرفیت پهنای باند فروشی و ظرفیت فیلترشکن فروشی کردند. کاسب فیلترشکن و کاسب پهنای باند فروش هم خودتان هستید. شما دارید سود می‌کنید شما سرور را در کشور همسایه گذاشتید.
*اگر مرد هستید به پیام رسان های خارجی بگویید که طبق قانون همه جای دنیا سرورهای خود را بیاورید بگذارید داخل و با پیام رسان های داخلی رقابت کنید تا مردم شما را انتخاب کنند.

*پیام رسان های خارجی باید با قاعده کشور ما کار بکنند.
*از آمریکا یاد بگیرید که وقتی تیک تاک  پای خود را  از گلیم خود بیشتر گذاشت و یک مقدار توسعه پیدا کرد او را محکوم و قیچی کرد و سرجای خود نشاند. 
*این در صورتی است که تیک تیک کاراهایی که پیام رسان خارجی علیه ما می‌کنند و در آن آموزش کارهای ضدامنیتی می‌دهند، انجام نداد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar