نماد آخرین خبر

دعوت آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات

منبع
تسنيم
بروزرسانی
دعوت آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات

تسنیم/ آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله نوری‌همدانی از مراجع تقلید شیعیان، مردم را به شرکت در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن پیام آیت‌الله مکارم شیرازی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر در عرصه انجام تکلیف الهی انسانی انتخابات قرار گرفته‌اند. بر همه واجدان شرایط لازم است با شرکت پر شور و انتخاب فردی مؤمن، امین و شایستۀ جایگاه مهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، کار نیمه تمام را تمام، و وظیفۀ شرعی و اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت و آیندۀ جامعه ادا نمایند.
از درگاه خداوند متعال عزّت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران را مسألت دارم.
والسلام علیکم و رحمة الله

آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی از مردم جهت شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد که به شرح زیر است:
با قدردانی از همه کسانی که در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به پای صندوق رأی آمدند، با توجه به شرایط ویژه داخلی و خارجی و نیز برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بالا بردن قدرت کشور در عرصه های بین المللی و تجلی وحدت‌ و همدلی در کشور، همه عزیزان خصوصاً کسانی که در مرحله اول نتوانستند در انتخابات شرکت کنند با اراده محکم و گام استوار در روز جمعه حضور یافته و با انتخاب فرد اصلح بار دیگر شکوه و عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند. 
توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar