نماد آخرین خبر

اظهارات مهم فرماندهان ارشد ارتش درباره انتخابات ریاست جمهوری

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
اظهارات مهم فرماندهان ارشد ارتش درباره انتخابات ریاست جمهوری

خبرآنلاین/ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صندوق‌های رای در ۲۲۷ پادگان و ۲۵۴ خانه سازمانی مستقر خواهد شد و تمام ظرفیت نیروی زمینی برای هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات پای کار هستند.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز، پنجشنبه (14 تیر) ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: از آحاد مردم مؤمن و انقلابی که دل در گرو جهاد، شهادت و ولایت فقیه دارند، تقاضا می‌کنم که حضور در انتخابات را یک تکلیف ولایی و شرعی بدانند و در انتخاب اصلح دقت کنند.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری گفت: مردم عزیز ایران فردی را انتخاب کنند که پایبند به ولایت فقیه، ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، راه مقدس و نورانی شهید رئیسی و قدردان خون مطهر شهدا باشد.

وی درباره تمهیدات این نیرو برای مشارکت کارکنان نزاجا و خانواده‌های‌شان در انتخابات خاطرنشان کرد: صندوق‌های رای در ۲۲۷ پادگان و ۲۵۴ خانه سازمانی مستقر است و تمام ظرفیت نیروی زمینی اعم از بالگردهای هوانیروز ارتش برای مکان‌های صعب العبور، خودروهای سنگین و تجهیزات ما برای کمک به هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات پای کار هستند.

رئیس جمهور اصلح موجب اقتدار نیروهای مسلح می‌شود

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رئیس جمهور اصلح موجب اقتدار نیروهای مسلح شده و می‌تواند در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح تأثیر بسیار بالایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید در این شرایط حساس کشور، حضوری همگانی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم، افزود: ملت متدین ایران اسلامی قطعا حضوری فعال در انتخابات خواهند داشت.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با تأکید بر حضور فعال و پرشور کارکنان و خانواده‌های نیروهای مسلح در انتخابات گفت: همه ما بر اساس تکلیف شرعی، دینی، ملی و مذهبی وظیفه داریم که مطابق تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضوری پرشور در این انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی درباره تأثیر انتخابات بر اقتدار نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی عزیز اقدامات زیربنایی و بسیار خوبی برای نیروهای مسلح انجام شد. امیدواریم رئیس جمهور آینده نیز به گونه‌ای عمل کند که موجب اقتدار نظام باشد. حضور یک رئیس جمهور پای کار و انقلابی می‌تواند در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح تأثیر بسیار بالایی داشته باشد.

اظهارات مهم فرماندهان ارشد ارتش درباره انتخابات ریاست جمهوری

حضور گسترده در انتخابات جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل بالا می‌برد

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش، با تأکید بر لزوم شرکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: برگزاری انتخابات در سطح گسترده و وسیع موجب رشد اقتدار و سرافرازی، بالا رفتن قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور می‌شود و قدرت نرم کشور را نیز افزایش می‌دهد.

امیر سیاری افزود: برای اینکه از کشور دفاع و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و جواب هرگونه تهدید را بدهیم، باید قدرت سخت و نرم را همزمان افزایش دهیم که در طول سالیان گذشته، قدرت سخت کشور به برکت انقلاب اسلامی در وضعیتی قرار گرفته است که می‌توانیم عنوان کنیم که قدرت منطقه‌ای هستیم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تأکید بر اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات باعث ارتقای قدرت نرم می‌شود و توان بازدارندگی کشور را بالا می‌برد، گفت: ما می‌توانیم با افزایش قدرت نرم و سخت در مقابل دشمن ایستادگی و از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت گسترده پای صندوق‌های رای قدرت چانه‌زنی و جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل بالا می‌برد، خاطرنشان کرد: مسئولان سیاسی کشور هنگام حضور در مذاکرات، به پشتوانه مردمی خود افتخار می‌کنند؛ بنابراین ما باید آنهایی که کشور و انقلاب را دوست دارند توجیه کنیم در انتخابات شرکت کنند تا بتوانیم از ثمرات حضور گسترده بهره لازم را ببریم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر