نماد آخرین خبر

لاهوتی: کابینه دولت باید بر اساس خواست مردم شکل بگیرد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
لاهوتی: کابینه دولت باید بر اساس خواست مردم شکل بگیرد

باشگاه خبرنگاران/ نماینده مردم لنگرود گفت: مجلس باید به آقای پزشکیان کمک کند تا کابینه دولت او به سرعت شکل بگیرد.
 
مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسائلی که در جلسه رای اعتماد مجلس به کابینه دولت چهاردهم مدنظر قرار گیرد، اظهار کرد: مجلس باید به آقای پزشکیان کمک کند تا کابینه دولت او به سرعت شکل بگیرد و بتواند کار خود را برای پیشبرد امور کشور آغاز کند.

وی افزود: مردم مستقیماً رئیس جمهور را انتخاب می‌کنند و کابینه دولت نیز باید بر اساس خواست آنها شکل بگیرد و لذا مجلس شورای اسلامی باید تعهد،تخصص و تجربه افراد را بسنجد.

لاهوتی تصریح کرد: قطعاً آقای پزشکیان قبل از معرفی کابینه دولت خود به مجلس از مشورت نهادهای نظارتی کشور استفاده کرده اند.

نماینده مردم لنگرود تاکید کرد: افراد باید بر اساس تخصصی که دارند برای تصدی پستهای کابینه‌ معرفی شوند و لازم است تا آنان‌ تحصیلات و تخصص مرتبط داشته باشند تا بتوانند به صورت واقعی و محسوس مشکلات را حل کنند و در ضمن فرد نباید وقتی وارد یک وزارتخانه می‌شود نسبت به مسائل و دغدغه‌های آن بیگانه باشد.

وی ادامه داد: ما نباید انتظار داشته باشیم که رئیس جمهور منتخب افرادی را به عنوان عضو کابینه خود معرفی کند که نگاه او را به مسائل قبول نداشته باشند. نمایندگان نیز نباید انتظار داشته باشند که افراد معرفی شده از سوی رئیس جمهور با سلایق سیاسی آنها مطابقت داشته باشد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره