نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

وزیر ارتباطات در دیدار با پزشکیان: تا لحظه‌ی آخر انجام وظیفه می‌کنیم

منبع
جماران
بروزرسانی
وزیر ارتباطات در دیدار با پزشکیان: تا لحظه‌ی آخر انجام وظیفه می‌کنیم

جماران/ زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در جلسه با دکتر پزشکیان چند پیشنهاد را خدمت ایشان مطرح و عرض کردم تا لحظه آخر انجام وظیفه می‌کنیم.

عیسی زارع پور به دیدار دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب رفت و پیروزی او را تبریک گفته و ضمن آرزوی موفقیت، پیشنهادات خود را اعلام کرد. زارع پور درباره موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: گزارشی از آخرین وضعیت حوزه‌های  ماموریتی وزارت ارتباطات خدمت دکتر پزشکیان ارائه دادیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم افزود: در خصوص حوزه‌های توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور، دولت هوشمند، حوزه فضای اقتصاد دیجیتال و موضوعات دیگر مربوط به وزارت خانه ارتباطات گزارشاتی را به رئیس جمهور منتخب ارائه و آخرین اتفاقاتی که در این حوزه رخ داده؛مشکلات و پیشرفت‌هایی که حاصل شده را خدمت دکتر پزشکیان نیز شرح دادیم.

وزیر ارتباطات دولت سیزدهم با اشاره به پیشنهادات ارائه شده رئیس جمهورمنتخب، گفت: در این جلسه چند پیشنهاد را هم خدمت دکتر پزشکیان مطرح کردیم و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق کردیم و عرض کردم تا لحظه آخر انجام وظیفه می‌کنیم و هرجایی هم نیاز باشد در خدمت دکتر پزشکیان هستیم تا کمک کنیم و مسائل کشور را حل کنیم.

زارع‌پور در خصوص ادامه برنامه‌های دولت سیزدهم در دولت مسعود پزشکیان، افزود: وزارتخانه ارتباطات یک وزارتخانه زیرساختی است کارهایی که انجام می‌دهیم کمی زمان بر است؛ مانند پروژه فیبر نور که امروز در میانه راه است و حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته هرچند که در قانون برنامه هفتم توسعه این مسئله تبدیل به قانون شده و همه موضوعات دیگری که وزارت ارتباطات درحال دنبال کردن آن است مانند دولت هوشمند، دستگاه‌ها مکلف شدند خدمات خود را تا پایان برنامه هوشمند کنند و نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

وی ادامه داد: در حوزه شبکه ملی اطلاعات، در حوزه فضایی، در حوزه فیبر هر چند که تبدیل به قانون شده و باید اجرا شود ولی حتما نیازمند همدلی و همراهی پیگیری جدی از سمت رئیس جمهور محترم و کسانی که به عنوان مدیر ارشد و وزیر محترم بعدی است که به هرحال طعم شیرین استفاده از فناوری‌های جدید را در حکمرانی با مردم عزیز بچشانند و امیدوارم این مسیر تدوام داشته باشد و اشکالاتی هم که در کار ما بوده توسط وزیر بعدی برطرف شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر