نماد آخرین خبر

موادی از آیین‌نامه داخلی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصویب شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
موادی از آیین‌نامه داخلی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصویب شد

ایسنا/ اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در اولین جلسه تقنینی و نظارتی خود در مشهد مقدس موادی از آیین‌نامه داخلی کمیسیون را تصویب و ‌مواردی را اصلاح کردند.

امروز اولین جلسه تقنینی و نظارتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دوازدهم در مشهد و با هدف تعیین خط مشی، سیاست‌ها ‌و سازوکار کمیسیون، برنامه ریزی دقیق جهت انسجام بیشتر اعضا برگزار شد.
ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در این جلسه ضمن تاکید بر ایجاد فهم مشترک از اقدامات و برنامه های کمیسیون و تعیین چارچوب مشخص برای دوره چهارساله مجلس دوازدهم، گفت: باید اقداماتی براساس طرح‌ها و لوایح انجام دهیم و با توجه به شرایط ملی، منطقه‌ای و بین المللی چارچوب منظمی را برای کمیسیون داشته باشیم؛ قطعا این راهبرد و فهم مشترک نیازمند ساختار درونی است. کمیسیون به تحلیل جامعی از رخدادهای ملی، منطقه ای و بین المللی نیاز دارد تا به اهداف و مقصود برسد.
عزیزی با اشاره به اهمیت انتخاب وزرا گفت که باید وظایف کمیسیون و مجلس را طبق برنامه دنبال کرد. برنامه‌های نظارتی و تقنینی کمیسیون قطعا به رسالتی که در این مقطع داریم، کمک می کند.
در این جلسه اعضای کمیسیون به بررسی آیین نامه داخلی کمیسیون پرداخته و ‌موادی از آن را تصویب و ‌مواردی را هم اصلاح کردند. ادامه بررسی آیین نامه داخلی کمیسیون به جلسات بعدی موکول شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar