نماد آخرین خبر

یوسفیان‌ملا: دولت در سایه با وجود عداوت‌ها معنی ندارد

منبع
نامه نيوز
بروزرسانی
یوسفیان‌ملا: دولت در سایه با وجود عداوت‌ها معنی ندارد

نامه نیوز/ یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: بعضی از رقبایی که در میدان رقابت بودند، می‌خواهند رقابت را ادامه دهند و چون دیگر زمینه‌ای برای رقابت ندارند، سعی به عداوت می‌کنند.

مسعود پزشکیان سعی می‌کند نیروهایی را برای دولتش به کار بگیرند که هم فراجناحی باشند، هم میانه‌رو و هم البته متخصص. اما چه قدر می‌تواند در این عرصه موفق باشد و اگر او نتوانند به شعارهایش جامه عمل بپوشاند، چه گروه‌هایی از ناکامی دولت بهره می‌برند؟

عزت‌الله یوسفیان‌ملا، فعال سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «دستورالعمل‌هایی صادر شده و کمیته‌هایی هم تشکیل شده است و آن طور که پیداست نظر آقای پزشکیان این است که وزرا نباید از کسانی انتخاب شوند که پیش از این وزیر بوده‌اند. از سوی دیگر کابینه باید فراجناحی باشد. حالا باید ببینیم که این دو هدف تا چه حد تحقق می‌یابد. آقای پزشکیان ذاتا شخصیتی خط و جریانی ندارد و واقعا می‌خواهد از کسانی استفاده کند که متخصص باشند؛ فارغ از اینکه از چه جناحی باشند».

او ادامه داد: «بعضی از رقبایی که در میدان رقابت بودند، می‌خواهند رقابت را ادامه دهند و چون دیگر زمینه‌ای برای رقابت ندارند، سعی به عداوت می‌کنند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «همه بزرگان به ویژه رهبری همواره تأکید کرده‌اند که بعد از رقابت باید رفاقت شکل بگیرد اما خب گویا برخی نمی‌خواهند در این مسیر حرکت کنند. آنها هنوز باور ندارند که آقای پزشکیان رئیس‌جمهور شده است».

یوسفیان‌ملا در پایان گفت: «واقعیت این است که دولت در سایه زمانی که عداوت در کار است، معنی ندارد. دولت در سایه زمانی واقعی است که با دولت اصلی ارتباط داشته باشد و سعی کند نقاط قوت و ضعف دولت اصلی را مطرح کند و به خود دولت هم ارائه می‌کند و دولت اصلی هم از آن نقطه‌نظرات استفاده می‌کند. در شرایط کنونیِ ایران آنهایی که مدعی دولت در سایه‌اند به نوعی در صدد عداوتند و وقتی با دولت ارتباطی ندارند، چگونه می‌خواهند دولت در سایه باشند؟»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره