نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

جلیلی: «دولت سایه» مسیری است که قوی‌تر از گذشته دنبال خواهد شد

منبع
انتخاب
بروزرسانی
جلیلی: «دولت سایه» مسیری است که قوی‌تر از گذشته دنبال خواهد شد

انتخاب/ سعید جلیلی در توئیتی با بیان اینکه  کسانی به دنبال این هستند که بتوانند به «دولت سایه» ایراد بگیرند نوشت که «دولت سایه»  مسیری است که قوی تر از گذشته دنبال خواهد شد.

وی در توئیتی نوشت: «درست است که شخصی که رای اورده و پیروز انتخابات شده و هم اینک هم مسئولیت اجرایی با او و همراهان وی است اما این به معنای شانه خالی کردن از زیر بارمسئولیت برای طرف رقیب که رای کمتری آورده است نیست. 
دولت سایه که برخی ها ایرادهایی هم از کارکرد و رویکرد آن گرفته اند و البته ما این را با قوت و جدیت بیشتر دنبال خواهیم کرد، در حقیقت یک گفتمان است و مسیری است که آغاز شده و البته قوی تر از گذشته دنبال خواهد شد. 
جالب است کسانی که ادعای آزادی و اندیشه ورزی دارند و یا مدعی کثرت گرایی هستند ظرف این روزها با غوغاسالاری به دنبال این هستند که بتوانند به این «دولت سایه» که ما مطرح کردیم ایراد بگیرند و ما را محکوم به دخالت در امور کنند. 
این در حالی است که رویکرد و گفتمان دولت سایه بر کمک و همراهی با دولت ها چه یک دولت رقیب و یا دولت همراه باشد، استوار بوده است و بارها تاکید کردیم که دولت سایه یک دکان نیست بلکه یک گفتمان  است.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر