نماد آخرین خبر

آمادگی رسانه ملی برای پیگیری وضعیت محمدرضا نوری

منبع
فارس
بروزرسانی
آمادگی رسانه ملی برای پیگیری وضعیت محمدرضا نوری

فارس/ رئیس رسانه ملی با اشاره به ربایش محمدرضا نوری توسط نیروهای آمریکایی در عراق گفت: رسانه ملی این آمادگی را دارد که برای آزادی آقای نوری هرکاری لازم باشد را انجام دهد.
 
 پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ربایش محمدرضا نوری توسط نیروهای آمریکایی در عراق گفت: رسانه ملی این آمادگی را دارد به عنوان وظایفی که یک رسانه دارد برای آزادی آقای نوری هرکاری لازم باشد را انجام دهد.
وی اضافه کرد: به هر حال این وظیفه ماست که پیگیر وضعیت هم‌وطنانی باشیم که در خارج از کشور دچار مشکل شده اند مخصوصا افرادی مانند آقای نوری که توسط نیروهای آمریکایی ربوده شده است.
جبلی تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی هم باید تمام توان خود را به کار گیرد تا انشاءالله هرچه زودتر شاهد آزادی این تبعه ایرانی در بند اشغالگران آمریکایی باشیم.
به گزارش فارس، محمدرضا نوری با نام جهادی ابوعباس یک تبعه ایرانی‌ای است که به عنوان مستشار فرهنگی و رسانه‌ای به عراق سفر کرده بود. نوری ابتدای فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در عملیاتی با مباشرت نیروهای اشغالگر آمریکایی دستگیر شد.

محمدرضا نوری با گذرنامه رسمی و هویت حقیقی به عراق سفر کرده و مهمان این کشور بود که در نیمه‌شب اولین روز ماه رمضان و در حمله وحشیانه نیروهای آمریکایی به محل اقامتش در بغداد، به مقصد مقر استخبارات ربوده شد و اکنون قریب به ۵۰۰ روز است که اسیر است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر