نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

گزارش خسروپناه از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به پزشکیان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
گزارش خسروپناه از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به پزشکیان

ایرنا/ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس جمهور منتخب را فردی اهل تعامل و گفت‌وگو خواند و پیش‌بینی کرد با ورود نخبگان و افراد مردمی در هیات دولت، کابینه چهاردهم موفق عمل کند.

به گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت و ضمن تبریک از مصوبه‌های شورا به دکتر پزشکیان گزارشی ارائه داد.

وی درباره جزئیات این دیدار گفت: این جلسه نشست صمیمی و برای عرض ادب و تبریک مسئولیت به آقای دکتر پزشکیان بود، من البته از دو دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ دکتر عاملی و دکتر مخبر دزفولی هم برای حضور در این جلسه دعوت کردم.

خسروپناه افزود: بحث‌های مختلف و پراکنده‌ای از جمله ساختار شورا و برخی اسناد مصوب شورا و همچنین نکاتی درباره عدالت آموزشی و اینکه تقوا چگونه باید در عرصه مدیریت ظهور و بروز پیدا کند نیز مطرح شد.

وی بیان داشت: این گفتگوی آغازین بود ان‌شاءالله با روحیه‌ای که در دکتر پزشکیان می‌بینیم که اهل تعامل و گفتگو است و تاکید دارند که از نظر کارشناسان و متخصصان استفاده کنند، امیدواریم در آینده نزدیک مباحث بیشتری با توجه به ظرفیت‌های درباره شورای عالی انقلاب فرهنگی داشته باشیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: این ظرفیت در اختیار رئیس جمهور است تا از شورای نخبگانی استفاده کند البته در شورای عالی انقلاب فرهنگی هر تصمیمی می‌گیریم صدها نفر از متخصصان نظر می‌دهند و با عقل جمعی تصمیمات گرفته می‌شود و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی - نه تنها در دوره مدیریت بنده در دبیرخانه بلکه در دوره‌های گذشته هم - کاملا با نظرات متخصصان اخذ شده و از تک‌محوری و تک‌نظری به دور است.

وی درباره چشم‌انداز فعالیت دولت چهاردهم گفت: به نظر من دکتر پزشکیان تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت مردم را تامین شود و رضایت مردم هم از طریق کارشناسان و نخبگانی که ورود می‌کنند، اعمال می شود، امیدوارم هیئت دولت و وزرای منتخب، چهره‌هایی باشند که هم جزو نخبگان و افراد مردمی باشند و همین روحیه مردم‌داری آقای پزشکیان اگر در کابینه باشد، دولت موفقی خواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر