نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

نتانیاهو: حوثی‌ها بخش جدایی‌ناپذیری از محور ایران هستند

منبع
فارس
بروزرسانی
نتانیاهو: حوثی‌ها بخش جدایی‌ناپذیری از محور ایران هستند

فارس/ نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که حوثی‌ها (جنبش انصارالله یمن) بخش جدایی ناپذیری از محور ایران همانند حماس و حزب‌الله هستند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه گفت هر کسی به این رژیم حمله کند، بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد. وی در ادامه سخنانش گفت: «حوثی‌ها بخش جدایی ناپذیری از محور ایران همانند حماس و حزب الله هستند».
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «این عملیات در یمن پیامی برای تمام دشمنان‌مان در هر جا که هستند، می‌باشد». کارشناسان معتقدند حملات امروز صهیونیست‌ها که با استفاده از هواپیماهای سوخت‌رسان انجام شده، با وجود حملات متعدد جنگنده‌های ائتلاف آمریکا و انگلیس به بندر الحدیده یمن، صرفا اقدامی نمایشی برای حفظ آبروی از دست رفته‌ و هیمنه شکسته شده این رژیم به دلیل حمله پهپادی روزهای اخیر جنبش انصارالله به تل‌آویو بوده است.
ارتش اسرائیل امروز در واکنش به حمله پهپادی اخیر ارتش یمن به عمق تل‌آویو که طی آن چند صهیونیست کشته و مجروح شدند، با کمک جنگنده‌های اف-35 و همچنین هواپیماهای سوخت‌رسان، اقدام به حمله به تاسیسات نیروگاهی و انبارهای ذخیره سوخت در بندر الحدیده یمن کردند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره