نماد آخرین خبر

ایران حمله اسرائیل به بندر الحدیده یمن را به‌شدت محکوم کرد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ایران حمله اسرائیل به بندر الحدیده یمن را به‌شدت محکوم کرد

تسنیم/ سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم صهیونیستی به تأسیسات بندر الحدیده یمن را به شدت محکوم کرد.

ناصر کنعانی حملات رژیم صهیونیستی به تأسیسات بندر الحدیده یمن را به شدت محکوم کرد و افزود مردم مظلوم اما مقتدر یمن تاوان حمایت شرافتمندانه خود از شهروندان و زنان و کودکان بی‌گناه غزه را می‌دهند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه این حملات را که منجر به تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی بندر الحدیده و شهادت و جراحت جمعی از مردم یمن شد، بیان‌گر خوی تجاوزکارانه رژیم کودک‌کُش اسرائیل توصیف کرد و نسبت به خطر تشدید تنش و گسترش آتش جنگ در منطقه‌ در نتیجه ماجراجویی های خطرناک صهیونیست‌ها هشدار داد.

کنعانی تداوم کشتار و محاصره همه جانبه ساکنان بی‌دفاع نوار غزه را ریشه اصلی تنش‌های جاری در منطقه دانست و افزود تا وقتی که تجاوزات رژیم صهیونیستی در فلسطین به ویژه باریکه غزه ادامه دارد، آرامش به منطقه بازنخواهد گشت.

کنعانی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم از جمله دولت آمریکا را مسئول مستقیم پیامدهای خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی تداوم جنایات در غزه و نیز حملات ماجراجویانه به یمن دانست. 

سخنگوی وزارت امور خارجه از خداوند برای شهدای حملات امروز به بندر الحدیده یمن علو درجات و برای خانواده‌های آنها صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت نمود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar