نماد آخرین خبر

فرمانده نیروی زمینی سپاه: مشکل خاصی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم  

منبع
ايسنا
بروزرسانی
فرمانده نیروی زمینی سپاه: مشکل خاصی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم  

ایسنا/ فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم اما به روند تقویت آمادگی‌ها و به‌روزرسانی توانمندی‌ مقابله با شرارت‌های سازمان‌یافته دشمن برای ناامن‌سازی مرزها ادامه می‌دهیم.

سردار محمد پاکپور در جریان آغاز همایش سراسری فرماندهان نیروی زمینی سپاه در مشهد، در گلزار شهدای این شهر اظهار کرد: با قدرت و قاطعیت، راه شهدا و فرماندهان شهیدمان را در تثبیت امنیت پایدار و چندوجهی ادامه می‌دهیم.
وی افزود: باتوجه به فراز و نشیب‌ها در امنیت دنیا و اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران، ناامن‌سازی منطقه و به ویژه مرزهای کشورمان در دستور کار دشمن قرار دارد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم اما قاطعانه روند تقویت و تحکیم آمادگی‌ و به‌روزرسانی توانمندی‌ها برای مقابله با شرارت‌های سازمان‌یافته دشمن جهت ناامن‌سازی مرزها  را ادامه می‌دهیم.
سردار پاکپور یادآور شد: شهید شوشتری از معماران بومی‌سازی امنیت است که کار خود را با مردم‌یاری، محرومیت‌زدایی، انسجام مردم و بومی‌سازی امنیت آغاز کرد که تا امروز مبنای عملکرد ما برای ایجاد امنیت پایدار است.
فرماندهان نیروی زمینی هرساله در مقاطع زمانی مختلف و با برگزاری نشست‌هایی، برنامه‌ها و اولویت‌های ماموریتی را تبیین و بررسی می‌کنند که همایش اخیر در مشهد از آن جمله است.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر