نماد آخرین خبر

حقیقت‌پور: جلیلی بازنده شده، پس بگذارد برنده کار خود را بکند

منبع
انتخاب
بروزرسانی
حقیقت‌پور: جلیلی بازنده شده، پس بگذارد برنده کار خود را بکند

انتخاب/ منصور حقیقت پور گفت: من تصور می‌کنم اگر تندرو‌ها عاقل باشند که مقداری در آن شک دارم، باید اعلام حمایت از دولت کنند و به اصول دموکراسی احترام بگذارند.

از روزهای نخست کمپین انتخاباتی پزشکیان و همزمان با موج سازی ظریف، گروهای فشار از خواب سه ساله بیدار شدند. این جریان با پیروزی پزشکیان با قدرت تر کار خود را ادامه دادند. منصور حقیقت پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: فکر نمی‌کنم این‌ها رادیکال‌ها از اسب غرورشان پایین بیاید و با پزشکیان تعامل کنند.
منصور حقیقت پور، فعال سیاسی، درباره آینده سیاسی تندرو‌ها در شرایط قرارگیری مقابل دولت به «انتخاب» گفت: اگر تندرو‌ها عاقل باشند باید خود را در موجی که مقام معظم رهبری ایجاد کرد قرار دهند. امروز آقا به مجلس تکلیف کرد که باید همراه باشند. تکلیف شرعی همه‌ی ما موفقیت دولت است، مگر اینکه ما برای خودمان اهداف و آرزو‌هایی غیر از مسیر رهبری طراحی کرده باشیم. من تصور می‌کنم اگر تندرو‌ها عاقل باشند که مقداری در آن شک دارم، باید اعلام حمایت از دولت کنند و به اصول دموکراسی احترام بگذارند.
وی درباره ایجاد اخلال توسط بازماندگان دولت سیزدهم برای دولت چهاردهم بیان کرد: نباید چوب لای چرخ دولت بگذارند. خیلی زشت است که در نماز جمعه‌ای که باید وحدت بخش باشد، علیه چهره های دولت جدید شعار دهند. این دولت هنوز مستقر نشده و این‌ها چنین رفتاری انجام می‌دهند. آقایان شورای نماز جمعه باید فکری به حال خودشان بکنند وگرنه فردا طرفداران پزشکیان هم به جلیلی در نماز جمعه فحش می‌دهند. آوردن چند نفر برای شعار دادن که کاری ندارد. در حرم امام سید حسن را، در قم آقای لاریجانی را و در جای دیگری هم ناطق را مورد توهین قرار دادند. 
او افزود: این حرف متعلق به من نیست و از امیرالمونین است که می‌گوید عده‌ای در گمراهی باقی می‌مانند. طریق میانه روی و اعتدال، همواره طریق پیروزی است. هر جریانی که تندروی کند محکوم به شکست است و مردم می‌دانند با این افراد چه کنند.
حقیقت پور درباره  جریان رادیکال گفت: من احساس نمی‌کنم این‌ها بتوانند از اسب غرورشان پایین بیاید و تعامل کنند. حداقل باید سکوت کنند تا مردم یک ارزیابی مناسب‌تری نسبت به این‌ها برای آینده داشته باشند. رقابت‌ها تمام شده و جلیلی اگر 13 میلیون رأی هم آورده اما بازنده است. بازنده باید سر جای خود بنشیند و بگذارند برنده کار خود را بکند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر