نماد آخرین خبر

نامه رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به رهبر انقلاب

منبع
ايسنا
بروزرسانی
نامه رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به رهبر انقلاب
ایسنا/ رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در نامه‌ای به مقام معظم رهبری، بیانات روز گذشته ایشان درباره مرکز پژوهش‌ها را دمی دیگر بر کالبد این مرکز و کارکنان، پژوهشگران و مدیران آن عنوان کرد.

روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس و نمایندگان مجلس دوازدهم با اشاره به موضوع قانون‌گذاری فرمودند: «قانون‌گذاری وظیفه‌ مهم درجه‌ اول مجلس شورای اسلامی است. قانون، ریل‌گذاری است، ایجاد نقشه‌ی راه است برای حرکت قوای اجرائی کشور؛ قانون این است دیگر. بایستی هدف قانون را پیشرفت کشور و خدمت به مردم دانست و قرار داد. قانون خوب یک خصوصیّاتی دارد. یکی از خصوصیات قانون خوب این است که مبتنی بر کارشناسی باشد. البته بنده اطلاع دارم که مرکز پژوهش‌های مجلس کارهای خوبی می‌کند و در کمیسیون‌ها از کارشناس‌های مختلف دعوت می‌شود؛ ما اینها را اطلاع داریم. هر چه بیشتر قانون مبتنی باشد بر کارشناسی، این قانون بهتر است.»

به دنبال بیانات رهبر معظم انقلاب،‌ بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در نامه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری قدردانی کرد که متن آن به شرح زیر است.

«محضر مبارک حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی
رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم و رحمه‌الله؛

احتراما به استحضار می‌رساند رهنمودهای داهیانه و روح‌بخش حضرتعالی درخصوص مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در دیدار اخیر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و بذل عنایت به فرزندان خویش، دمی دیگر بر کالبد این مرکز و کارکنان، پژوهشگران و مدیران آن بود تا با تقویت نیروی کارشناسی و استفاده از ظرفیت نخبگان و جامعه اندیشکده‌ای کشور در راستای تحقق منویات حضرتعالی و دستیابی به آرمان‌های متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران، گام برداریم و با اتکا به این مبانی و اصول و فرامین مشفقانه، با انگیزه‌ای قوی و تلاشی مضاعف، اقداماتی کارآمد به منظور ارتقای عملکرد این مرکز و ارائه کار کارشناسی و تقویت کیفی امر مشاوره به نمایندگان محترم مردم در خانه ملت به کار گیریم.

فرصت را مغتنم شمرده و مراتب س‍پاس و امتنان اینجانب، معاونان، مدیران، پژوهشگران و کارکنان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را به محضر مبارکتان اعلام می‌نمایم.

دوام سلامتی،‌ توفیقات روزافزون و طول عمر با عزت حضرتعالی را از درگاه ایزدمنان مسئلت آرزمندم.»


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره