نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

دیدار بشار اسد با مشاور ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دیدار بشار اسد با مشاور ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی

ایسنا/ مشاور ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی در سفری به سوریه با رئیس جمهور این کشور دیدار و در ارتباط با مسائل مختلف به ویژه روابط دوجانبه گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز(دوشنبه) میزبان «علی اصغر خاجی» مشاور ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی و هیأت همراه او بود.
اسد در این دیدار بر عمق روابط سوریه و ایران و تقویت همکاری و هماهنگی بین دو کشور در زمینه‌های مختلف تأکید کرد.
علی اصغر خاجی امروز همچنین با «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه و مهاجران سوریه نیز دیدار و درباره روابط دو کشور گفت‌وگو کرد.
بشار اسد اخیرا در تماس تلفنی با «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور منتخب ایران برای وی در ایفای این مسئولیت بزرگ و مهم ملی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.
اسد در این گفت وگوی تلفنی، ملت ایران را برخوردار از تاریخ کهن و درخشان و دستاوردهای بزرگ و ایران را کشوری قدرتمند دانست و افزود: روابط ایران و سوریه بسیار مستحکم و مبتنی بر حمایت متقابل از یکدیگر در روزهای سخت است؛ همانگونه که سوریه در دوران جنگ تحمیلی از ایران حمایت کرد، ایران نیز در روزگار تحمیل جنگ داخلی به سوریه از ما حمایت و پشتیبانی کرد.
وی رابطه فیمابین ایران و سوریه را بنیان و اساس ثبات و عامل اصلی جلوگیری از تحمیل هیمنه خارجی بر منطقه دانست و اظهار داشت: با همکاری شما تلاش خواهیم کرد این رابطه را بیش از پیش تقویت و مستحکم کنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره