نماد آخرین خبر

نماینده ادوار مجلس: برخی از زمان برجام نسبت به ظریف کینه دارند

منبع
فرارو
بروزرسانی
نماینده ادوار مجلس: برخی از زمان برجام نسبت به ظریف کینه دارند

فرارو/ یوسفیان ملا گفت: برخی از زمان برجام نسبت به آقای ظریف کینه به دل دارند، درواقع این نوع کینه ورزی‌ها و رفتارهای ضد آقای ظریف زمینه داشته و تازگی هم ندارد.

عزت الله یوسفیان ملا، فعال سیاسی اصولگرا و نماینده ادوار مجلس، با اشاره به حملات و هجمه‌های اخیر علیه محمدجواد ظریف رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم گفت: امکان ندارد شعار دادن در نماز جمعه به طور اتفاقی رخ داده باشد یا آقای کوچک زاده به شکل ناگهانی به یاد ایراد گرفتن از آقای ظریف افتاده باشد یا جراید و روزنامه‌ها به شکل اتفاقی علیه آقای ظریف محتوا منتشر کرده باشند، بلکه معتقدم همه این‌ها برنامه ریزی شده و حساب شده اند.
او به فرارو گفته: وقتی آقای ظریف در برابر جریان حساب شده‌ای ایستاده که قصد و برنامه تخریب ایشان را دارد، پس باید بیش از این‌ها رعایت می‌کرد و نباید بهانه‌ها را ایجاد می‌کرد. اصلا نیازی نبود که آقای ظریف در صدا و سیما توضیحی ارائه دهند. اگر هم قصد داشتند توضیحی دهند می‌توانستند به همان اصل‌های مهم از جمله پاک دستی، تسلط به امور و ... تاکید کنند و لزومی نداشت توضیحات تکمیلی دهند. باز شدن برخی مسائل برای بسیاری از افراد تحمل ناپذیر بود. من به عنوان نماینده ۴ دوره مجلس، تجربه دولت‌های آقای احمدی نژاد و روحانی را به یاد دارم. باور کنید ما در مجلس مطلع نبودیم چه کسانی در حال چینش یا انتخاب وزرا هستند، مگر این که از یک نماینده نظرخواهی و کسب مشورت می‌شد. البته من این حجم فعالیت دولت‌ها در خفا را هم تایید و تشویق نمی‌کنم.
وی افزود: آقای پزشکیان سعی کرد مسائل را شفاف کرده و با مردم به اشتراک بگذارد. این موضوع اتفاقا بسیار هم مثبت بود، اما فکر می‌کنم در اجرای این برنامه زیاده روی رخ داده است. برخی از زمان برجام نسبت به آقای ظریف کینه به دل دارند، درواقع این نوع کینه ورزی‌ها و رفتارهای ضد آقای ظریف زمینه داشته و تازگی هم ندارد

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره