نماد آخرین خبر

باقری: ایستادگی ملت مقاوم یمن در کنار مردم مظلوم فلسطین تاریخی است  

منبع
مهر
بروزرسانی
باقری: ایستادگی ملت مقاوم یمن در کنار مردم مظلوم فلسطین تاریخی است  

مهر/ سرپرست وزارت امور خارجه در گفتگو با محمد عبدالسلام سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن ایستادگی ملت مقاوم یمن در کنار مردم مظلوم فلسطین را تاریخی و موجب افتخار اسلام توصیف کرد.

علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان در تماسی تلفنی با محمد عبدالسلام سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن، ضمن محکومیت حمله اخیر رژیم صهیونیستی به تأسیسات غیرنظامی بندر الحدیده یمن و ابراز همبستگی جمهوری اسلامی ایران با مردم و مقاومت یمن در برابر جنایات این رژیم، درباره آخرین تحولات منطقه گفت و گو و رایزنی نمود.

باقری مقاومت مثال زدنی مردم غزه، ابتکار رهبری و مردم مقاوم یمن در همراهی و پشتیبانی از فلسطینیان در برابر جنایات صهیونیست‌ها و انجام عملیات وعده صادق از سوی جمهوری اسلامی ایران را سه رویداد تأثیرگذار دانست که در بیش از نه ماه گذشته شکستی راهبردی را برای صهیونیست‌ها به دنبال داشته است.

سرپرست وزارت امور خارجه، ایستادگی رهبری، رزمندگان مجاهد و ملت مقاوم یمن در کنار مردم مظلوم فلسطین را تاریخی و موجب افتخار امت اسلامی برشمرد.

محمد عبدالسلام سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن نیز با ابراز تشکر و قدردانی از پیام جمهوری اسلامی ایران در ابراز همبستگی با مردم و مقاومت یمن در برابر تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی به خاک یمن، هدف قرار دادن تأسیسات غیرنظامی از سوی این رژیم که منجر به شهادت و آسیب رسیدن به غیر نظامیان شد را نشان دهنده درماندگی و شکست مذبوحانه صهیونیست‌ها دانست.

سخنگوی دولت نجات ملی یمن مساله فلسطین را موضوعی مربوط به همه امت اسلامی دانست و از ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم مقاوم فلسطین و پشتیبانی سیاسی و حمایت معنوی از یمن در زمینه‌های مختلف از جمله در مبارزه مشترک با صهیونیست‌ها قدردانی نمود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره