نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

گزینه‌های نهایی کمیته دیوان محاسبات مجلس برای ریاست و دادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
گزینه‌های نهایی کمیته دیوان محاسبات مجلس برای ریاست و دادستانی دیوان محاسبات انتخاب شدند

ایرنا/ عضو کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه گفت: احمدرضا دستغیب، حمیدرضا تیموری، کیومرث داوودی و محمدعلی عبدالله‌زاده به عنوان چهار گزینه پیشنهادی این کمیته به کمیسیون برنامه و بودجه برای ریاست دیوان محاسبات معرفی شدند.

الهام آزاد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه امروز خود ۴ گزینه پیشنهادی برای ریاست دیوان محاسبات و دادستانی این دیوان را برای معرفی به کمیسیون برنامه و بودجه مشخص کرد.

عضو کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: همچنین بر اساس رای گیری انجام شده ۴ گزینه پیشنهادی کمیته دیوان محاسبات برای دادستانی این دیوان به منظور معرفی به کمیسیون برنامه و بودجه عبارتند از فرهاد تجری، داوود محمدی، فیاض شجاعی و ابراهیم مولایی جم.

آزاد خاطرنشان کرد: ۴ گزینه پیشنهادی کمیته دیوان محاسبات برای ریاست و ۴ گزینه پیشنهادی برای تعیین دادستان دیوان محاسبات عصر امروز به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی می‌شوند و کمیسیون برنامه و بودجه دو گزینه پیشنهادی خود برای ریاست و دادستانی دیوان را برای رای گیری نهایی به صحن مجلس ارائه می‌کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره