نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

سخنان کنایه‌دار قالیباف: ناسزا شنیدن و پاسخ ندادن سخت است

منبع
ايسنا
بروزرسانی

ایسنا/ رئیس مجلس در جمع فعالان ستادهای تهران در انتخابات ۱۴۰۳ گفت: ناسزا شنیدن و پاسخ ندادن سخت است؛ من از شما تشکر می‌کنم که در انتخابات اخلاق را رعایت کردید.

محمدباقر قالیباف در جمع فعالان ستادهای تهران در انتخابات ۱۴۰۳ گفت:  برخی با ورود به عرصۀ سیاسی انتخابات عمر و آبروی خود را گذاشتند و حتی به آن‌ها تهمت زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آن‌ها را جبران کنم.
قالیباف افزود: هم‌رزمان شهیدم شاهدند یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام، به تعبیر امام (ره)، کار برای خدا نه خستگی دارد، نه دلسردی.
رئیس مجلس ادامه داد: ناسزا شنیدن و پاسخ ندادن سخت است؛ من از شما تشکر می‌کنم که در انتخابات اخلاق را رعایت کردید.
وی تصریح کرد: دوقطبی‌های جعلی حل مشکلات را از مدار خارج می‌کند؛ به عقلانیت انقلابی نیاز داریم. نه با واداداگی به جایی می‌رسیم، نه با تحجر.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارنامۀ مجلس یازدهم و قوانین اقتصادی آن نمونه‌ای از عقلانیت انقلابی است، گفت: جریان‌هایی می‌خواهند جامعه را دوقطبی کنند؛ این کار جز تباه‌کردن عمر و سرمایۀ مردم نتیجه‌ای ندارد.
قالیباف با تشکر از علما و نخبگانی که در انتخابات از وی حمایت کردند، گفت: برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به این علما و نخبگان توهین کردند، مارپیچ سکوت شکسته شد. باید  روشنگری کنیم، تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم.
رئیس مجلس ادامه داد: کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی و دوری از افراطی‌گری نیاز دارد، باید به‌صورت مداوم این مسیر را پیگیری کنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar