نماد آخرین خبر

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به پزشکیان گزارش داد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به پزشکیان گزارش داد

ایرنا/ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب، ضمن دیدار و گفت‌ وگو با دکتر مسعود پزشکیان و تبریک جهت کسب اعتماد مردم، گزارشی از آخرین وضعیت نظام اداری کشور ارائه کرد.

میثم لطیفی روز سه‌شنبه دوم مرداد ۱۴۰۳ در دیدار با رئیس‌جمهوری منتخب ضمن ارائه آخرین گزارش از وضعیت نظام اداری و استخدامی کشور به دکتر پزشکیان گفت: این سازمان به عنوان یکی از دو بازوی اصلی رئیس‌جمهور، نقش ویژه‌ای در اعمال حکمرانی در نظام اداری و اجرایی کشور دارد.
وی مباحث مطرح شده در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب را بسیار سازنده و زمینه‌ساز انتقال دانش و حرکت اعتمادساز دولت‌ها برای خدمت بهتر به مردم دانست و گفت: در این دیدار صمیمانه تلاش شد با بیان جهت‌گیری‌های کلان دولت در حوزه نظام اداری و ارائه گزارش عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور در سه سال گذشته، گلوگاه‌ها و نقاط اهرمی تصمیم‌گیری که نیازمند توجه به هنگام رئیس‌جمهور منتخب است به وی منتقل شود.
لطیفی افزود: هدف این بود که رئیس‌جمهور منتخب در ابتدای راه، تصویر روشنی از وضعیت نظام اداری کشور دریافت کنند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ضمن اشاره به ارائه آخرین آمارها در این دیدار افزود: در خصوص برخی دستگاه‌های اجرایی همانند نهاد ریاست‌جمهوری و وزارت آموزش و پرورش گفت‌وگو تفصیلی‌تر بود.
وی گفت: وظیفه همه‌ ما این است که به دولت چهاردهم در هر سطحی که باشیم، کمک کنیم. ان شاءالله دولت منتخب موفق شود و به اهداف خود برسد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر