نماد آخرین خبر

امیر حیدری: ۱۱ تیپ نیروی زمینی در مرزهای کشور حضور دارند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
امیر حیدری: ۱۱ تیپ نیروی زمینی در مرزهای کشور حضور دارند

ایسنا/ فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به به خودکفایی در تولید تجهیزات دفاعی و حضور ۱۱ تیپ نیروی زمینی در مرزهای کشور گفت:‌ این نیروها در تأمین امنیت پایدار کشور نقش مهمی دارند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آیین تکریم و معارفه ارشد نظامی ارتش در شمال شرق و قرارگاه منطقه‌ای نزاجا اظهار داشت: امروز صراط مستقیم امت اسلامی در وجود مبارک ولایت فقیه تجلی یافته و ولی فقیه نماد عینی صراط مستقیم امت اسلامی است. جمهوری اسلامی ایران به برکت نظام مقدس و زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به اقتداری دست یافته که نه تنها در داخل کشور، بلکه در سطح بین‌المللی نیز قدرت‌افکنی می‌کند.
وی با بیان این‌که «این قدرت و اقتدار نظامی از بصیرت و شجاعت رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای عزیز سرچشمه می‌گیرد و نیروهای مسلح کشور، از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حفاظت از امنیت و دفاع از کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند»  به نقش ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی در نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و افزود: این شخصیت بزرگوار که خار چشم دشمنان اسلام بود، با شجاعت و بصیرت خود در مقابله با زیاده‌خواهان نقش به‌سزایی ایفا کرد.
وی به خودکفایی در تولید تجهیزات دفاعی و حضور 11 تیپ نیروی زمینی در مرزهای کشور اشاره کرد و گفت:‌ این نیروها در تأمین امنیت پایدار کشور نقش مهمی دارند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش هم‌چنین به اصول فرماندهی شامل ولایت‌مداری، عدالت و شایسته‌سالاری اشاره کرد و از تلاش‌های همه نیروهای مسلح در تولید امنیت پایدار کشور قدردانی کرد.
وی از تلاش‌های امیر سرتیپ آذریان، فرمانده منطقه شمال شرق کشور، تقدیر و تأکید کرد که حضور فرماندهان بصیر و ولایی در نیروی زمینی، عامل اصلی در انجام موفقیت‌آمیز ماموریت‌ها است.
وی هم‌چنین با تقدیر از خانواده آذریان، به ویژه همسرش که در جابه‌جایی‌ها و سختی‌های نظامی همواره همراه و صبور بوده است، اظهار داشت: خانواده‌های نظامی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که آنها را از دیگران متمایز می‌کند. امیر سرتیپ آذریان که از فرماندهان با بصیرت و با معرفت نیروی زمینی است، به عنوان مشاور فرمانده نیروی زمینی منصوب خواهد شد تا تجارب ارزشمندش را در اختیار افسران جوان‌تر قرار دهد؛ بنابراین برای امیر سرتیپ آذریان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارم و از خداوند برای او و خانواده‌اش دعای خیر و محافظت خواستارم.
حیدری تصریح کرد: در انتخاب فرماندهان جدید، معیارهای مهمی از جمله مقبولیت، مشروعیت و تجربه مدیریتی در نظر گرفته شده است. ‌فرماندهان باید دارای روحیه ولایی و ولایت‌محوری باشند تا بتوانند راه پیشینیان را ادامه دهند و مسئولیت‌های خود را به خوبی انجام دهند. امیر امان اللهی که به عنوان فرمانده قرارگاه شمال شرق کشور انتخاب شده، دارای تجارب نظامی گسترده‌ای است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر