نماد آخرین خبر

حاجی‌صادقی: بعد از ولایت، هیچ مجموعه‌ای مانند سپاه سنگرنشین خط مقدم نیست

منبع
ايسنا
بروزرسانی
حاجی‌صادقی: بعد از ولایت، هیچ مجموعه‌ای مانند سپاه سنگرنشین خط مقدم نیست

ایسنا/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر تداوم مسیر تحول‌آفرینی در روابط عمومی سپاه، گفت: پاسخگویی و اطلاع‌رسانی ما باید در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس باشد، مراقب خبرسازی‌های دشمنان باشیم و بصیرت‌افزایی را مأموریت خود بدانیم.

عبدالله حاجی‌صادقی در آیین معارفه معاون جدید روابط عمومی سپاه و رئیس جدید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به ایام عزاداری ماه محرم، اظهار کرد: نام دو مرکز و مجموعه‌ای که امروز مسئولانشان تکریم و معرفی می‌شوند، با این ایام بسیار تناسب دارد، چون کاری حسینی و زینبی انجام می‌دهند. از مواردی که باید در این ایام بیشتر به آن توجه کنیم، شناخت و بصیرت نسبت به نهضت حسینی در ابعاد مختلف است و در این مسیر، انتشار پیام‌های واقعه عاشورا وظیفه‌ای همگانی است.
وی افزود: دفاع مقدس نشئت‌گرفته از مکتب عاشوراست و آغازی بی‌پایان دارد؛ تا زمانی که دشمن و احتمال تعرض و حمله‌ او وجود دارد، دفاع هم لازم است و دفاع تا زمانی که در راه خدا باشد، مقدس است.
نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: دشمنان در سکوت خبری برای استثمار و سلطه بر جوامع تلاش می‌کنند. امروز دنیای اسلام بر اثر بی‌خبری، بی‌اطلاعی و بی‌بصیرتی، گرفتار رنج و لغزش‌هایی شده است. نباید اجازه دهیم فرهنگ و گفتمان شهادت‌طلبی، و تفکر و فرهنگ حسینی و عاشورایی فراموش شود؛ مجموعه روابط عمومی سپاه و رسانه‌ها در این راستا نقش اساسی دارند.
حاجی‌صادقی گفت: بعد از ولایت، هیچ مجموعه‌ای مانند سپاه سنگرنشین خط مقدم نیست. بنابراین پاسخگویی و اطلاع‌رسانی ما باید در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس باشد. مراقب خبرسازی‌های دشمنان باشیم و دست‌اندرکاران اطلاع‌رسانی در بسیج و سپاه نیز بصیرت‌افزایی را مأموریت خود بدانند.
وی همچنین با تقدیر از اقدامات سردار شریف و سردار نائینی، اظهار کرد: سردار شریف در طول 18 سال فعالیت خود در مقام روابط عمومی کل سپاه اقدامات شایسته و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف انجام داد که شایسته تقدیر است. سردار نائینی هم منشا تحولات بسیار مثبتی بوده‌ است و امیدواریم این مسیر تحول‌آفرینی را در روابط عمومی سپاه نیز ادامه دهد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر