نماد آخرین خبر

بی‌طرف: جبهه پایداری پشت پرده حملات به ظریف است

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
بی‌طرف: جبهه پایداری پشت پرده حملات به ظریف است

خبرآنلاین/ عضو دولت اصلاحات می‌گوید: جبهه پایداری با پزشکیان و در مجموع اصلاح‌طلبان مخالف هستند و همه را رقیب سیاسی خود می‌دانند، متاسفانه روش‌های آنها دموکراتیک و متکی به گفتمان مردم‌سالارانه دینی نیست.
حبیب‌الله بی‌طرف، وزیر دولت اصلاحات،  به پشت پرده حمله به ظریف می‌پردازد و می‌گوید این حمله‌ها از طرف جبهه پایداری سازماندهی می‌شود. 
در ادامه گفتگوی حبیب‌الله بی‌طرف، وزیر نیرو در دولت اصلاحات را می‌خوانید:

****
*آقای بی‌طرف! اخیراً به آقای ظریف و در مجموع دولت پزشکیان حملاتی از طرف تندروها صورت گرفته است، به نظر شما پشت پرده این حملات چه طیف و جریانی هستند؟

بنظرم عوامل جبهه پایداری پشت اینگونه اقدامات هستند آنها رقابت های دوران انتخابات را به دوران بعد از آنهم کشانده اند ، آنها در حال انجام حملات ناجوانمردانه و مداخلات غیرمنصفانه‌ای در کار پزشکیان هستند ، که این کارها درست نیست.
*این حملات جبهه پایداری به دلیل نگرانی از حضور ظریف کنار پزشکیان است یا به دلیل عصبانیت بخاطر شکست در انتخابات یا ....
جبهه پایداری با پزشکیان و در مجموع اصلاح‌طلبان مخالف هستند و همه را رقیب سیاسی خود می‌دانند،  متاسفانه روش‌های آنها دموکراتیک و متکی به گفتمان مردم‌سالارانه دینی نیست، بلکه بیشتر آنها از روش‌های تخریبی، نسبت‌های ناروا دادن و حرف‌های نامناسب زدن، استفاده می‌کنند که اینها ، روش‌های غیراصولی و غیر مردم سالارانه است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره