نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

واکنش نمایندگی ایران به دروغ‌پردازی اسرائیل علیه تهران

منبع
مهر
بروزرسانی
واکنش نمایندگی ایران به دروغ‌پردازی اسرائیل علیه تهران

مهر/ نمایندگی ایران در سازمان ملل در واکنش به فضاسازی‌های رژیم اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران در طول بازی‌های المپیک گفت: «با دروغ و فریب جای شاکی و متهم عوض نمی‌شود.»
 نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در واکنش به فضاسازی‌های رژیم اسرائیل علیه تهران گفت: «اقدام تروریستی هیچ جایی در منطق گروه‌های مقاومت ندارد. با دروغ و فریب جای شاکی و متهم عوض نمی‌شود.»

خبرگزاری رویترز در گزارشی با هشدار رژیم اسرائیل به فرانسه پیرامون احتمال خرابکاری در خلال بازی‌های المپیک توسط کشورمان یا گروه‌های مقاومت شده است.

وزیر امور خارجه اسرائیل روز پنجشنبه در ادامه ادعاهای ضد ایرانی خود، در نامه‌ای به همتای فرانسوی اش مدعی طرح احتمالی مورد حمایت ایران برای هدف قرار دادن ورزشکاران و گردشگران اسرائیلی در جریان بازی‌های المپیک پاریس هشدار داده است.


سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ از پنجم مرداد به طور رسمی با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز و ۳۲۹ رویداد در ۳۲ رشته ورزشی با حضور ۱۰ هزار و ۵۰۰ ورزشکار از ۱۸۴ کشور جهان برگزار می‌شود.

در این بازی‌ها که تا ۲۱ مرداد ادامه دارد، کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با ۳۹ ورزشکار در قالب ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره