نماد آخرین خبر

جانشین فرمانده نهاجا: آمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را داریم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
جانشین فرمانده نهاجا: آمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را داریم

ایسنا/ جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نقش نیروی هوایی ارتش در عملیات مرصاد و شکست منافقین غیر قابل انکار است اظهار کرد: آمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را داریم.

امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه ستاد نیروی هوایی با تاکید بر اینکه آمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را داریم، گفت: مجاهدت های تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات مرصاد و نابودی منافقین کوردل غیرقابل انکار است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش ماه‌ها قبل از آغاز رسمی جنگ تا بعد از پذیرش قطعنامه برای دفاع از کشور، حضوری مقتدرانه داشت و در عملیات مرصاد که در  مرداد ۱۳۶۷ و پس از پذیرش قطعنامه رخ داد، با انجام ۱۲۰ سورتی پرواز و با استفاده از ۳۶۰ هزار پوند بمب و سایر مهمات، طومار منافقین تروریست را در هم پیچید و برگ زرینی را در تاریخ سراسر حماسه میهن اسلامی به ثبت رساند.

امیر هادیان اظهار کرد: به توفیق الهی و به برکت رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) ایران اسلامی اکنون در خیلی از موارد به خودکفایی رسیده و در عرصه رقابت های بین‌المللی نیز حرف برای گفتن دارد.

جانشین نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: مصداق عینی اقتدار ایران اسلامی استقلال همه جانبه در حوزه امنیتی و دفاعی که امکان هرگونه تهدید سخت دشمنان علیه کشورمان را سلب کرده است، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید و در هر سطحی هستند.

وی تصریح کرد: ریشه دشمنی نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی بر ارزش های انقلابی است، آمریکای جهانخوار، صهیونیسم بین‌الملل و ایادی منطقه از همان آغاز پیروزی انقلاب از هیچ نوع دشمنی و کارشکنی و سنگ اندازی در مسیر این نهضت مردمی دریغ نکردند و انواع دسیسه‌ها از جنگ تحمیلی گرفته تا تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی و جنگ‌های نیابتی  را علیه این ملت آزمودند، اما بحمدلله در تمامی این عرصه ها ناکام بودند.

امیر هادیان گفت: تنها با وحدت و یکپارچگی و پیروی از رهبر فرزانه و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)  است که می توان در برابر حیله و مکرهای دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ایستادگی و از کیان و آبروی این آب و خاک دفاع کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر