نماد آخرین خبر

نمازی: پزشکیان باید دل مردم را به دست آورد نه افراطی‌ها

منبع
نامه نيوز
بروزرسانی
نمازی: پزشکیان باید دل مردم را به دست آورد نه افراطی‌ها

نامه نیوز/ یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: از آقای پزشکیان انتظار می‌رود همه تلاشش را برای ایجاد گشایش در عرصه بین‌المللی، مذاکرات و رفع تحریم‌ها به کار بگیرد و البته در بازکردن فضای سیاسی داخلی.
 
مسعود پزشکیان اخیرا سعی می‌کند رضایت همه طیف‌ها را کسب کند تا احیانا در ادامه منتقدان زیادی نداشته باشد اما آیا چنین چیزی محقق می‌شود و او می‌تواند دل همه را به دست آورد؟

علی‌محمد نمازی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «کسانی که به آقای پزشکیان رأی دادند خواهان تغییر شیوه مدیریت‌ها و روش‌ها در کشور هستند تا کشور به سمت ارتقاء و بهبود حرکت کند و حتما همه کسانی از وضعیت موجود ناراضی‌اند خواهان موفقیت دولت آقای پزشکیان‌اند. آقای پزشکیان هم در انتخابات کابینه‌اش به سمت روش‌هایی سیستمی و تشکیلاتی رفته است و معیارها را به احزاب ابلاغ کرده تا بر اساس آنها احزاب نیروهای مورد نظر خود را معرفی کنند. کمیته راهبری هم‌ شکل گرفته تا افرادی که معرفی می‌شوند مورد بررسی قرار بگیرند و در نهایت آقای پزشکیان از میان آنها انتخاب کند».

او ادامه داد: «مهم آن است که آقای پزشکیان در انتخاب نیروها از افراد متخصص، کارآمد و با انگیزه استفاده کنذ؛ فارغ از گرایش.های طیفی و جناحی. انتظار هم از مجلس آن است با دولت چهاردهم همراهی کند و البته در ادامه مسیر نظارت دقیق داشته باشد».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: :«آقای پزشکیان باید به شعارهایش عمل کند و برنامه‌هایی که در مناظره‌ها مطرح کرد را مد نظر قرار دهد. از او انتظار می‌رود همه تلاشش را برای ایجاد گشایش در عرصه بین‌المللی، مذاکرات و رفع تحریم‌ها به کار بگیرد و البته در بازکردن فضای سیاسی داخلی».

نمازی در پایان گفت: «من نمی‌دانم آقای پزشکیان چه استراتژی‌هایی در ذهن دارد اما مشخص است که نیازی نیست او دل افراطی‌ها را به دست بیاورد. او باید به سمت به دست آوردن دل ناراضیان برود زیرا تو با رأی آنها روی کار آمده است و آن بخش زیادی که رأی ندادند هم از او انتظار دارند. او باید در دل به دست آوردن اولویت‌بندی کند و با عملکردش سعی کند از میزان ناراضیان بکاهد و ملت را امیدوار به آینده کند. او مطمئن باشد هر کاری بکند افراطی‌ها از دولتش رضایت نخواهند داشت زیرا دولت پزشکیان را دولت خودشان نمی‌دانند. آقای پزشکیان باید سعی کند هرچه بیشتر رضایت اقشار خاکستری را کسب کند».

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره