نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

جزئیات مراسم تحلیف از زبان قالیباف

منبع
ايسنا
بروزرسانی
جزئیات مراسم تحلیف از زبان قالیباف

ایسنا/ رییس مجلس با بیان اینکه مراسم تحلیف از مهمترین رویدادهای جمهوری اسلامی است گفت که مراسم تحلیف رویداد ماندگار و اثرگذار جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی است.

جلسه «ستاد تحلیف رئیس جمهور» صبح امروز با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای برگزار شد.
قالیباف در جلسه «ستاد برگزاری تحلیف رئیس‌جمهور» گفت: برخی از هیأت‌های خارجی مهمان مراسم تحلیف، ممکن است برای نخستین  بار وارد کشور شوند. باید تلاش کنیم که همه این هیأت‌ها با هر بار ورود به کشور، برداشتی تازه‌ای از جایگاه و موقعیت جمهوری اسلامی پیدا کنند.
وی افزود: این مراسم از مهمترین رویدادهای جمهوری اسلامی است. مجلس شورای اسلامی که میزبان مراسم تحلیف است، نگاه ملی و بین‌المللی به این رویداد مهم دارد و در هر دوره تلاش کرده این مراسم در بهترین و عالی‌ترین شکل برگزار شود.
رییس مجلس همچنین گفت: بازتاب رسانه‌ای این رویداد بسیار مهم است و اثرگذاری آن حاصل تلاش حوزه‌های رسانه‌ای در پوشش خوب و همه جانبه مراسم تحلیف خواهد بود تا این مراسم برای مخاطبان داخلی و خارجی به رویدادی ماندگار تبدیل شود.
در ابتدای این جلسه، علیرضا شریفی معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد تحلیف به ارائه گزارشی از وظایف ۱۲ کمیته‌ این ستاد پرداخت و گفت: در برگزاری این مراسم، بر اساس ابلاغ ریاست مجلس، فعالیت این ستاد همزمان با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آغاز و کمیته‌ها شکل گرفت و در هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط مانند وزارت‌ امور خارجه تلاش شد تا این مراسم در عالی‌ترین سطح برگزار شود.
همچنین روسای کمیته های مختلف این ستاد نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند. 
مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، عصر سه شنبه ۹ مرداد در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر