نماد آخرین خبر

صدیقی: رژیم صهیونیستی ضربه سخت‌تری خواهد خورد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
صدیقی: رژیم صهیونیستی ضربه سخت‌تری خواهد خورد

ایرنا/ امام جمعه موقت تهران گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه ضربه سخت‌تری خواهد خورد، دست انتقام الهی از آستین رزمندگان، سپاهیان و ارتشیان ما بیرون خواهد آمد.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی صبح روز پنجشنبه ۱۱ مرداد در مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» در دانشگاه تهران، درباره پاسخ ایران به ترور بزدلانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه گفت: خداوند متعال به هر کسی که مظلوم کشته می‌شود حق انتقام را در قرآن داده است.
وی افزود: امروز رهبر مقاومت، رهبر جهاد و رهبر قیام علیه استکبار رهبر عزیز ما که بلندگوی اسلام هستند به صراحت بیان کردند که این جنایت برای رژیم صهیونیستی هزینه‌ساز خواهد بود.
امام جمعه موقت تهران بیان کرد: همانطور که در وعده صادق وعده دادند و عمل کردند ان شاءالله در اینجا ضربه سخت‌تری خواهد بود و کمر رژیم صهیونیستی خواهد شکست و دست انتقام الهی از آستین رزمندگان، سپاهیان و ارتشیان ما بیرون خواهد آمد و برای همه جهانیان عبرت خواهد شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر