نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

جزئیات نامه سلمان بن عبدالعزیز به پزشکیان: خواهان توسعه روابط ایران و عربستان هستیم

منبع
پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري
بروزرسانی
جزئیات نامه سلمان بن عبدالعزیز به پزشکیان: خواهان توسعه روابط ایران و عربستان هستیم

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری/ پادشاه عربستان در نامه‌ای برای ادامه توسعه روابط بین دو کشور ایران و عربستان و ادامه هماهنگی و مشورت به منظور ارتقای امنیت و صلح منطقه‌ای و بین المللی ابراز امیدواری کرد.

خبرگزاری عربستان سعودی SPA اعلام کرد: سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان پیامی را به مسعود پزشکیان رئیس جمهور جدید ایران در رابطه با روابط دوجانبه بین دو کشور ارسال کرد.
شاهزاده منصور بن متب بن عبدالعزیز، وزیر کشور، عضو شورای وزیران و مشاور ملک سلمان در مراسم استقبال پزشکیان از وی در تهران، این پیام را به پزشکیان ابلاغ کرد.
شاهزاده منصور، سلام ملک سلمان و ولیعهد محمد بن سلمان را به رئیس جمهور ایران و آرزوی پیشرفت و رفاه بیشتر دولت و ملت ایران را ابلاغ کرد.
در بخشی از پیام ملک سلمان به پزشکیان آمده است: خرسندیم تبریک صمیمانه جناب عالی و آرزوی موفقیت و بهروزی را برای جنابعالی ارسال کنیم.
پادشاه عربستان برای ادامه توسعه روابط بین دو کشور و ملت برادر و ادامه هماهنگی و مشورت به منظور ارتقای امنیت و صلح منطقه ای و بین المللی ابراز امیدواری کرد.
وی همچنین برای رئیس جمهور جدید ایران آرزوی سلامتی و شادکامی و برای ملت برادر جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و بهروزی بیشتر آرزو کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر