نماد آخرین خبر

حاجی دلیگانی: نمی‌توان وجود افراد نفوذی در ترور اسماعیل هنیه را رد کرد

منبع
ديده‌بان ايران
بروزرسانی
حاجی دلیگانی: نمی‌توان وجود افراد نفوذی در ترور اسماعیل هنیه را رد کرد

دیده‌بان ایران/حاجی دلیگانی، نماینده مجلس گفت: در حادثه شهادت اسماعیل هنیه در تهران نیز نمی‌توان احتمال ایفای نقش افراد نفوذی را رد کرد، زیرا به هر حال، رژیم صهیونیستی ممکن است با پرداخت دلارهای آمریکایی به برخی افراد نادان یا خودفروخته، آن‌ها را برای دریافت اطلاعات یا انجام عملیات‌های تروریستی، اجیر کند؛ همان‌طور که در ماجرای شهادت برخی دانشمندان هسته‌ای یا نیروهای نظامی کشورمان نیز شاهد اجیر شدن عده‌ای از اراذل و اوباش توسط نفوذی‌ها بوده‌ایم.
 
«حسینعلی حاجی دلیگانی»، نماینده مجلس شورای اسلامی در تحلیل علت ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، به دیده بان ایران گفت: براساس راهبرد اعلام‌شده توسط مقام معظم رهبری مبنی بر این که رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده از صحنه روزگار محو خواهد شد، سران این رژیم به نقطه‌ای رسیده‌اند که به هر اقدامی دست می‌زنند تا بقای خودشان را تضمین کنند. 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس ادامه داد: مقامات رژیم صهیونیستی، تمام فعالیت‌های جبهه مقاومت در لبنان، یمن، عراق، سوریه و فلسطین را ناشی از هدایت‌ها و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی می‌دانند و به همین دلیل، به دنبال آن هستند که هر طور شده است، با ایران و جبهه مقاومت مقابله کنند. اسرائیلی‌ها با این‌گونه جنایت‌ها به‌نوعی می‌خواهند خودی نشان دهند و به افکار عمومی اسرائیل این‌طور القا کنند که رژیم خبیث توانایی انجام عملیات‌های مختلفی را دارد، در حالی که چنین اقداماتی، هیچ‌گاه در نهایت به نفع اسرائیل تمام نخواهد شد. 

وی افزود: شهادت اسماعیل هنیه، زمینه هم‌بستگی و هم‌افزایی بیشتر کشورهای جبهه مقاومت از جمله ایران را فراهم می‌کند و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این کشورها، ظرفیت‌های خود برای مقابله با اسرائیل را بیش از پیش به میدان بیاورند؛ این مساله مطعا نی‌تواند شرایط میدانی را برای رژیم صهیونیستی دشوارتر کند و به فشار افکار عمومی اسرائیل علیه دولت کنونی این رژیم بیفزاید. 

باب جدیدی در مجازات اسرائیل باز خواهد شد

حاجی دلیگانی با بیان این که سران رژیم صهیونیستی نباید احساس می‌کنند که با ارتکاب چنین جنایت‌هایی، نوعی دستاورد کسب کرده‌اند، اظهار داشت: همان‌طور که در مصاحبه امروز سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل آمده است، جنایت شب گذشته اسرائیل در منطقه ضاحیه بیروت و به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس در بامداد امروز در تهران، قطعا شرایطی را فراهم خواهد کرد که باب جدیدی در مجازات این رژیم کودک‌کش باز شود و اسرائیل در پاسخ به این جنایت‌ها، حتما درسی سخت‌تر از «وعده صادق» را که اردیبهشت‌ماه امسال اتفاق افتاد، خواهد گرفت. 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس ادامه داد: با وجود معرکه‌ای که اخیرا نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا به راه انداخت، به نظر می‌رسد که اسرائیلی‌ها در عمل از دریافت پشتیبانی‌های بیشتر از ایالات متحده ناامید شده‌اند، زیرا آمریکایی‌ها از نظر منابع طلای خود که پشتوانه پول آن‌ها است، در شرایط دشواری قرار گرفته‌اند و امکان ورود به یک درگیری گسترده نظامی در منطقه را ندارند؛ در چنین شرایطی، رژیم صهیونیستی با این تلاش‌های مذبوحانه به دنبال آن است که خودی نشان دهد و افکار عمومی داخلی خود را راضی نگه دارد. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی همچنین به دنبال آن است که افکار عمومی مردم آمریکا را به نفع ترامپ هدایت کند تا بار دیگر او در ایالات متحده روی کار بیاید. علاوه بر این‌ها، سران رژیم اسرائیل قصد دارند که به نوعی اقتدار از دست رفته خود را بازیابی کنند و مانع مهاجرت معکوس افرادی شوند که در دهه‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین ساکن شده‌اند. 

همه ما باید حواسمان به ستون پنجم دشمن باشد 

حاجی دلیگانی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دخیل بودن مساله «نفوذ» در انجام عملیات ترور  در پایتخت ایران، وجود دارد یا خیر، به دیده بان ایران گفت: به هر حال، ستون پنجم همیشه در کشورمان حضور داشته است و در دوران دفاع مقدس نیز شاهد ایفای نقش توسط افراد نفوذی بوده‌ایم. شکی نیست که هنوز هم مساله نفوذ در کشورمان وجود دارد و لازم است که دستگاه‌های ذی‌ربط حواسشان را به اقدامات مذبوحانه نفوذی‌ها جمع کنند و همه ما باید برای مقابله با ستون پنجم دشمن، تمرکز کنیم. 

وی در پایان تصریح کرد: در حادثه شهادت اسماعیل هنیه در تهران نیز نمی‌توان احتمال ایفای نقش افراد نفوذی را رد کرد، زیرا به هر حال، رژیم صهیونیستی ممکن است با پرداخت دلارهای آمریکایی به برخی افراد نادان یا خودفروخته، آن‌ها را برای دریافت اطلاعات یا انجام عملیات‌های تروریستی، اجیر کند؛ همان‌طور که در ماجرای شهادت برخی دانشمندان هسته‌ای یا نیروهای نظامی کشورمان نیز شاهد اجیر شدن عده‌ای از اراذل و اوباش توسط نفوذی‌ها بوده‌ایم. مسئولان کشور باید مسئله شناسایی و برخورد با نفوذی ها را جدی بگیرند. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره