نماد آخرین خبر

رئیس‌ دفتر عقیدتی‌ـسیاسی فرماندهی کل قوا: برابر جبهه کفر سه راه داریم؛ بجنگیم، تسلیم شویم یا مقاومت کنیم

منبع
فارس
بروزرسانی
رئیس‌ دفتر عقیدتی‌ـسیاسی فرماندهی کل قوا: برابر جبهه کفر سه راه داریم؛ بجنگیم، تسلیم شویم یا مقاومت کنیم

فارس/ رئیس‌ دفتر عقیدتی‌ـسیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: راهبرد مقاومت فعال راه ما برای مقابله با جبهه کفر است، راهبرد رهبر معظم انقلاب نیز برای جهان اسلام و ملت‌های مسلمان همین است.

علی سعیدی، رئیس‌ دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در سخنانی، اظهار داشت: یکی از برجسته‌ترین راهبردهای نظام بحث جهت مقاومت بوده است که حضرت امام(ره) بنیان‌گذار این خط طلایی و ارزشی بوده‌اند و مقام معظم رهبری نیز در طول بیش از ۳۵ سال، این جریان را بالنده و پویا ساخته‌اند.
وی افزود: نکته قابل‌توجه این است که دشمن در یک دوره‌ای آمد و یک جبهه چندملیتی را به وجود آورد، آنچه که در سوریه و عراق شاهد بودیم و آنچه که بعضاً در افغانستان شاهد بودیم یک جبهه چندملیتی برای مقابله با خیزش و انقلاب اسلامی بود.
رئیس‌دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: هنر هوشمندانه رهبری این بود که یک جبهه چندملیتی را از مسلمانان خالص و وفاداران به آرمان‌های پیامبر اسلام (ص) و اهل‌بیت (ع) شکل دادند. این جبهه چندملیتی انقلابی شامل ایران، سوریه، لبنان، عراق و یمن می‌شود که امروز به‌عنوان یک جریان بالنده و پویا توانسته هم در برابر آمریکا در منطقه غرب آسیا بایستد و هم در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کند و آن را در سخت‌ترین شرایط قرار دهد.
سعیدی گفت: این از معجزات انقلاب اسلامی است که توانسته این جریان بالنده مقاومت را تداوم‌بخش حرکت انقلاب اسلامی قرار بدهد.
وی با اشاره به اینکه در برابر جبهه کفر سه‌راه بیشتر وجود ندارد، اظهار کرد: راه اول جنگیدن است که مصلحت ما نیست زیرا ما به دنبال جنگ نبوده و نیستیم، راه دوم تسلیم‌شدن است که این هم خط بطلانی بر تمام پیروزی‌ها و موفقیت‌ها می‌کشد، در نهایت راه سوم راهبرد مقاومت فعال است زیرا راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای جهان اسلام و ملت‌های مسلمان همین راهبرد است.
رئیس‌دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان تأکید کرد: روح و جوهره جبهه مقاومت، ایستادگی و مقاومت در برابر فشارها است که توانسته با همین صلابت بسیاری از قله‌ها را فتح و موانع را برطرف کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر