نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

لاهوتی: معرفی عراقچی برای وزارت خارجه قطعی شده است

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
لاهوتی: معرفی عراقچی برای وزارت خارجه قطعی شده است

باشگاه خبرنگاران/ عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: شنیده‌ام معرفی آقای عراقچی برای وزارت خارجه قطعی شده چون نام افراد دیگر را برای این وزارتخانه نشنیدم.
 
مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اسامی افرادی که قرار است به‌عنوان وزیر به مجلس برای رای اعتماد معرفی شوند گفت: شنیدم که آقای عراقچی برای وزارت خارجه قطعی شده است.  

وی بیان کرد: هنوز اسامی افراد در حال تغییر است و هیچ‌کدام را نمی‌توان قطعی تلقی کرد.  

لاهوتی اظهار کرد: تا الان تنها گزینه وزارت خارجه آقای عراقچی بوده و من نام افراد دیگر را برای این وزارتخانه نشنیدم. در مورد وزرای دیگر نمی‌توان با قطعیت صحبت کرد و باید لیست بیاید.

نماینده مردم لنگرود در مجلس تصریح کرد: دولت از فرصت قانونی خود برای ارسال اسامی وزرای پیشنهادی استفاده می‌کند. ماده ۲۰۲ آیین‌نامه داخلی مجلس می‌گوید دولت دو هفته بعد از مراسم تحلیف می‌تواند اسامی وزرای پیشنهادی خود را اعلام کند.  

ضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت قبل از معرفی وزرا به مجلس باید از مراجع پنج‌گانه استعلام بگیرد.  دولت حرفی نزده که نام وزرا را چه زمانی به مجلس می‌دهد لذا فکر می‌کنم از تمام فرصت قانونی خود به‌صورت کامل استفاده کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر