نماد آخرین خبر

مردی که مدعی همه‌ وزارت‌خانه‌ها در همه‌ دولت‌ها است!

منبع
انتخاب
بروزرسانی
مردی که مدعی همه‌ وزارت‌خانه‌ها در همه‌ دولت‌ها است!

انتخاب/ اسلامی رئیس فعلی سازمان انرژی اتمی که عملکرد او مورد انتقاد بسیاری از متخصصان قرار دارد و در دولت دوم روحانی نیز وزیر مسکن بود، همواره در برخی رسانه‌های سفارشی‌نویس به عنوان وزیر در دولت پزشکیان معرفی می‌شود.

به نظر می‌آید که او همزمان به دو وزارتخانه مسکن و نفت چشم دوخته است. در همین راستا، رپورتاژهای سنگینی در برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری در حمایت از او منتشر شده است.
همزمان، تیم اسلامی، کارزارهایی در حمایت از ابقای او در انرژی اتمی و حتی کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر کرده‌اند. 
همه‌ی این‌ اقدامات سفارشی درحالی‌ست که نگاه و رویکرد اسلامی به هیچ وجه با سیاست های دولت پزشکیان همخوانی ندارد و برخی اخبار نیز حکایت حمایت‌های ویژه‌ی او از سعید جلیلی در انتخابات اخیر دارد. 
ضمن این‌که در زمان ریاست «اسلامی» بر سازمان انرژی اتمی در دوره مرحوم رئیسی، انتقادهای متنوع و خاصی را از دولت و توافق‌های دوره روحانی که خود در آن پست داشت، وارد کرد.
به نظر می‌آید که معضل «مجاهدین شنبه» به یک رویه در برخی افراد تبدیل شده و تغییر مواضع همزمان با تغییر دولت‌ها از جمله شاخصه های پررنگ برخی چهره‌های عاشق پست و مقام است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر