نماد آخرین خبر

فرمانده‌ ارتش: انتخاب یحیی سنوار به این معناست که رژیم صهیونیستی هیچ امیدی به آینده خودش نداشته باشد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
فرمانده‌ ارتش: انتخاب یحیی سنوار به این معناست که رژیم صهیونیستی هیچ امیدی به آینده خودش نداشته باشد

تسنیم/ فرمانده‌کل ارتش با بیان "جنایات و ترورهای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نیست و پاسخ حتمی و قاطع دریافت می‌کنند." گفت: رژیم صهیونیستی هیچ امیدی به آینده خودش باید نداشته باشد و ان‌شاءالله با چشم خود اضمحلال رژیم صهیونیستی را خواهیم دید.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در آیین افتتاح بیمارستان فوق‌تخصصی سیدالشهدای(ع) بندرعباس با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران هم پای کار هستند و پابه‌پای مسئولان و ما به‌عنوان نظامیان حضور دارند و اخبار را انتشار می‌دهند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر جنایات زیادی انجام داد که یکی از این جنایات به شهادت رساندن خبرنگاران است و تاکنون 170 خبرنگار در غزه که در حال انجام دادن مأموریت خبری خود بودند به‌دست این رژیم جلاد به شهادت رسیدند.

فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: درود می‌فرستیم به روح مجاهد شجاع و دانشمند شهید اسماعیل هنیه که به‌دست رژیم صهیونیستی شهید شد و به شهادت رسید و البته دیروز به‌جای ایشان یک شخصیت خاص دیگری که از مجاهدان بزرگ این دوران معاصر است یحیی السنوار منصوب شد که نشان می‌دهد مبارزان فلسطینی و حماس چه‌راهی را می‌خواهند ادامه دهند این انتخاب به این معناست که رژیم صهیونیستی هیچ امیدی به آینده خودش باید نداشته باشد و ان‌شاءالله با چشم خود اضمحلال رژیم صهیونیستی را خواهیم دید.

وی تصریح کرد: این جنایات و ترورهای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نیست و پاسخ حتمی و قاطع دریافت می‌کنند.

سرلشکر موسوی تأکید کرد: گروه و باند جنایتکار رژیم صهیونیستی که نام خود را دولت گذاشته‌اند این چنین رسوا و علنی خلاف آداب و رسوم و مقررات و قواعد بین‌المللی اقدام می‌کنند و تمام قوانین را زیر پا می‌گذارند، حتی قبایل وحشی هم به یک سری معیارها پایبند بودند اما اینها به هیچ قانونی پایبند نیستند.

وی اضافه کرد‌: این اقدامات رژیم صهیونیستی به این معناست که آنها سرعت از بین رفتن خود را درک کرده‌اند و با انجام این حرکات می‌خواهند خود را از باتلاق نجات دهند اما قطعاً نمی‌توانند نجات دهند و آنها دچار اضمحلال می‌شوند.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از بیمارستان فوق‌تخصصی سیدالشهدای(ع) بندرعباس گفت: ساخت این بیمارستان مدرن کار بزرگی بود که به‌دست توانمند نیروی دریایی ساخته شد، در این مراسم جای امیر سیاری که کلید ساخت این بیمارستان را زدند خالی است ایشان پیگیری زیادی برای ساخت بیمارستان در بندرعباس داشتند.

وی افزود‌: موضوع بهداشت و درمان یکی از نیازهای اصلی است و در نیروهای مسلح به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در توان رزم اثر دارد، توجه به سلامت مردم یکی از اولویت‌های ارتش است چرا که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ارتش از مردم و برای مردم است و باید به مردم خدمات مناسب ارائه دهد.

فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در این بیمارستان خدمات درمانی مناسب به مردم ارائه می‌شود، این بیمارستان‌ها باید تجهیزات کامل، دقیق و به‌روز داشته باشند و نیروی انسانی بایستی از این تجهیزات خوب استفاده کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره