نماد آخرین خبر

دبیرکل موتلفه: از پزشکیان وقت ملاقات خواستیم اما ندادند

منبع
منیبان
بروزرسانی
دبیرکل موتلفه: از پزشکیان وقت ملاقات خواستیم اما ندادند

منیبان/ دبیرکل موتلفه گفت: ما هیچکس را به پزشکیان معرفی نکردیم؛ او به ما نامه داد اما گزینه ای برای وزرا پیشنهاد نکردیم.

اسدالله بادامچیان در نشست صمیمانه با خبرنگاران، اظهار داشت:  تحلیل من از انتخاباتی که گذشت در وهله اول با شکوه بودن آن است. شورای نگهبان این بار احراز یا عدم احراز مشخص نکرد و فقط ۶ تن از ثبت نام کنندگان را به مردم معرفی کرد. 

وی افزود: تحت حمایت رهبری همه در انتخابات حرف های خود را زدند و انتخاب کردند. انتخابات گذشته نقطه عطف انقلاب و نشانه آزادی و مردمسالاری ملت ایران است. 

بادامچیان گفت: مردم مقابله با فرد و جریانی نکردند بلکه پزشکیان را ترجیح دادند. در دوران خاتمی و پس از آن احمدی نژاد و روحانی هم اعتراضاتی نسبت به جریان رقیب وجود داشت اما باید به رای مردم احترام بگذاریم. 

وی تاکید کرد: ملت اگر خوب انتخاب کند نتیجه خوب را هم می بیند. دوره پزشکیان قطعا شگفت آور خواهد بود و در آینده خواهید دید، او از وفاق ملی می گوید اما معاونینی که انتخاب کرد همه یکدست هستند.

بادامچیان گفت: یکی از دلایل رای نیاوردن اصولگرایان عدم همراهی و یکدستی آنها با یکدیگر است و نتوانستند با هم تفاهم کنند، آقای جلیلی به نفع قالیباف کنار نرفت البته برخی دوستان تندرو هم بی تاثیر نبودند.

بادامچیان ادامه داد: ما هیچکس را به پزشکیان معرفی نکردیم؛ او به ما نامه داد اما گزینه ای برای وزرا پیشنهاد نکردیم.

وی گفت: ما از پزشکیان وقت ملاقات خواستیم اما وقت ملاقات ندادند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر