نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

رضایی: ایران با تدبیر و قدرتمند پاسخ شرارت‌های رژیم صهیونسیتی را خواهد داد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رضایی: ایران با تدبیر و قدرتمند پاسخ شرارت‌های رژیم صهیونسیتی را خواهد داد

ایرنا/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران با تدبیر و قدرتمند پاسخ شرارت‌های رژیم صهیونسیتی را خواهد داد، گفت: طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران حق دفاع مشروع از خود را دارد و در این رابطه مماشات نخواهد کرد.

محسن رضایی در دیدار تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه و انتقاد از استانداردهای دوگانه حقوق بشری آمریکا و غرب، گفت: ایران پاسخی قوی به اقدامات شرورانه رژیم صهیونسیتی خواهد داد.

وی افزود: ایران با تدبیر و قدرتمند پاسخ شرارت‌های رژیم صهیونسیتی را خواهد داد. طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران حق دفاع مشروع از خود را دارد و در این رابطه مماشات نخواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: با متجاوزی شرور روبه‌رو هستیم و بسیاری از مردم جهان، منتظر نشاندن او سر جای خود با یک سیلی محکم هستند، چرا که اوج جنایات اسرائیل از تحمل بشری خارج شده است.

رضایی با بیان اینکه بمباران مدرسه تابعین غزه با بیش از صد شهید دانش‌آموز و قبل از آن بمباران بیمارستان‌ها، کشتن خبرنگاران، زنان، کودکان و سالخوردگان در تاریخ منطقه و حتی جهان کم‌سابقه است، اظهار کرد: همراهی مدعیان حقوق بشر با این جنایات تمام آبرو و حیثیت آنها را به باد داده و معلوم شده شعارهایی لیبرالیستی همچون آزادی، حقوق بشر و نقش سازمان‌های بین‌المللی ماسک بر صورت تاریک ایدولوژی نژادپرستانه غرب است.

وی تصریح کرد: ماشین کشتار رژیم اسرائیل و جنایات آن در منطقه در شرایطی که با همراهی و حمایت غرب پیش می رود، جز با قدرت و اقتدار عملی حاصل نمی‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از همه کشورهای اسلامی می‌خواهیم که با همکاریی یکدیگر شر این باند قاتل و نژادپرست را از منطقه دفع کنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره