نماد آخرین خبر

بطحایی: کابینه معرفی‌ شده نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواهد بود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بطحایی: کابینه معرفی‌ شده نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواهد بود

ایرنا/ وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: کابینه معرفی شده به مجلس شورای اسلامی، کابینه خوب و موفقی است و انشاءالله با همگرایی که ایجاد خواهد شد شاید نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران باشد.

سیدمحمد بطحایی وزیر اسبق آموزش و پرورش درباره معرفی کابینه پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی، گفت: کابینه معرفی شده به مجلس از جمیع جهات و برآیند، کابینه خوب و موفقی است و انشاءالله با همگرایی که ایجاد خواهد شد، شاید نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی باشد که افراد با سلایق سیاسی مختلف اما با هدف مشترک دور یک میز جمع شوند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا به دولت کمک خواهید کرد، افزود: حتما هر آنچه که از دستم برآید وظیفه است و انجام خواهم داد.

فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، امروز یکشنبه ۲۱ مردادماه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
به گفته سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌های تخصصی مجلس از عصر امروز، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دستور کار خواهند داشت و این روند در روزهای بعد به صورت دو شیفت در کمیسیون‌ها پیگیری خواهد شد.
علیرضا سلیمی همچنین خبر داد که وزرای پیشنهادی دولت در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت و آخر هفته جاری نیز کمیسیون‌ها نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام خواهند کرد.
از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر