نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

رسانه‌های صهیونیستی: حملات تلافی‌جویانه ایران شدیدتر از حمله فروردین است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رسانه‌های صهیونیستی: حملات تلافی‌جویانه ایران شدیدتر از حمله فروردین است

ایرنا/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب به نقل از مقام‌های امنیتی این رژیم اعلام کردند که حملات تلافی جویانه ایران انجام خواهد شد و شدیدتر از حمله فروردین گذشته خواهد بود.

به گزارش الجزیره، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارزیابی های سرویس های امنیتی این رژیم حاکی از آن است که ایران برای حمله گسترده‌تری آماده می‌شود و این حمله از حمله فروردین گذشته شدیدتر خواهد بود.
تارنمای «واللا» رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: برآوردها حاکی از آن است که ایران در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس مستقیما به (رژیم) اسرائیل حمله خواهد کرد.
تارنمای آمریکایی «آکسیوس» نیز در گزارشی مدعی شد که حمله ایران به رژیم اسرائیل پیش از مذاکرات مبادله اسرا که قرار است ۱۵ اوت (۳۰ مرداد) برگزار شود، انجام می شود.
در همین ارتباط روزنامه عبری‌ زبان «یدیعوت آحارنوت» در گزارشی مدعی شد: (رژیم) اسرائیل مایل است یک حمله پیشدستانه علیه ایران یا حزب الله لبنان انجام دهد، اما فشار واشنگتن مانع می‌شود و دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و معاونش کامالا هریس به شدت با آغاز جنگ منطقه‌ ای به خصوص با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مخالف هستند.
این رسانه صهیونیستی افزود که رژیم صهیونیستی در معرض آسیب‌ های روانی و اقتصادی قرار گرفته و این دوره انتظار برای این رژیم ویران‌کننده و ناامیدکننده است.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.
رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.
بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.
رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.
رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پروازها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar