نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

موافقت کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر پیشنهادی اطلاعات

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و اهداف وزیر پیشنهادی اطلاعات را تایید کرد.

در جلسه علنی روز یکشنبه (۲۸ مردادماه)، مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت و برنامه‌های حجت الاسلام اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات در دستور کار قرار گرفت.

ابراهیم رضایی در قرائت گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های ارائه شده وزیر پیشنهادی با نیازهای اطلاعاتی کشور مطابقت دارد و مورد تائید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: آقای خطیب در دولت سیزدهم وزیر اطلاعات بوده و حائز صلاحیت‌های قانونی تصدی این پست شناخته شده و استعلامات مربوطه در آن مقطع احراز شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: مطالب و برنامه‌های پیشنهادی از سوی وزیر با نیازهای اطلاعاتی کشور مطابقت دارد، چهارچوب های کلان مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب و شرایط خاص جهانی و داخلی مورد توجه وی است.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پس از استماع و بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی، حجت الاسلام سید اسماعیل واعظی با شهرت خطیب را واجد صلاحیت برای تصدی پست وزارت اطلاعات می‌داند، این کمیسیون بر حمایت و همراهی برای کمک به وی در برنامه‌های اطلاعاتی در مرحله حساس فعلی تاکید کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر