نماد آخرین خبر

رضازاده، نماینده موافق: ۷ وزیر قبلی بهداشت از ظفرقندی حمایت کردند

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی

صدا و سیما/ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ۷ وزیر قبلی بهداشت و درمان از آقای ظفرقندی حمایت کردند که این نشان می‌دهد که ایشان فردی شایسته، علمی و دارای ویژگی‌های مدیریتی است.

به گزارش ایسنا، بابک رضازاده در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس و در جریان بررسی برنامه‌های محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان به عنوان موافق اظهار کرد: آقای پزشکیان افرادی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده که همچون خودش عدالت‌محور است؛ وقتی از وفاق ملی صحبت می‌کنیم بدان معناست که از آن حمایت کنیم نه این‌که تنها وقتی به نفع‌مان باشد به حمایت بپردازیم.
وی با اشاره به سابقه ظفرقندی در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در ایامی که کشور با تنگناهای مالی از نظر تحریم روبه‌رو است آقای ظفرقندی به مدیریت کشور و مصارف نظام سلامت تاکید دارد همچنین خدمت رسانی به نیازمندان در حوزه بهداشت و درمان و توزیع عادلانه و مدبرانه منابع هم مورد تاکید ایشان است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان تجربه مدیریتی در نظام سلامت دارد، اظهار کرد: هفت وزیر قبلی بهداشت و درمان از او حمایت کردند که این نشان‌دهنده سابقه علمی و مدیریتی ایشان است.
رضازاده اضافه کرد: در کنار قابلیت‌های فردی، آقای ظفرقندی برنامه ارزشمندی به مجلس شورای اسلامی ارائه داده که واقع‌بینانه، جامع و در مسیر اسناد بالادستی همچون سند چشم‌انداز، برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری است.
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای ظفرقندی با خارج شدن دکترها و پرستارها و نوابغ از کشور مخالف است که نباید اجازه این اتفاق را بدهیم، باید ریشه این موضوع را درمان کرد نه این‌که دانشجوی زیاد تولید کنیم.
وی همچنین از ظفرقندی خواست که در صورت تصدی کرسی وزارت بهداشت، پرستارانی که در دوران کرونا کار کردند را به استخدام در آورد.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر