نماد آخرین خبر

قائم‌ مقام حزب اتحاد ملت: ترکیب کابینه‌ پیشنهادی پزشکیان از راست تا چپ دارد

منبع
فارس
بروزرسانی
قائم‌ مقام حزب اتحاد ملت: ترکیب کابینه‌ پیشنهادی پزشکیان از راست تا چپ دارد

فارس/ قائم‌مقام حزب اتحاد ملت گفت: این ترکیب کابینه که از راست تا چپ دارد می‌تواند گامی به سوی وفاق ملی باشد و گامی به سمت ایجاد مقداری آرامش در کشور باشد.

حسین نورانی‌نژاد قائم مقام حزب اتحاد ملت با اشاره به کابینه پیشنهادی چهاردهم خاطرنشان کرد: ترکیب کابینت، ترکیبی است که می‌تواند ترکیبی برنده و تاریخ ساز باشد و اگر آقای دکتر پزشکیان بتواند نگاه خودش را در این دولت حاکم کند و وزرا همراهی کنند و متوجه حساسیت شرایط بشوند به خصوص در وزارتخانه‌هایی که قرار است همکاری بیشتری داشته باشند باعث تغییر فضای موجود می‌شود.
وی افزود: اگر وزرا وزرای باشند که خیلی به صفت فردی شهره نباشند اما با هم هماهنگ باشند خروجی بسیار خوبی خواهد داشت. وی در ادامه گفت: اما اگر ما وزرایی داشته باشیم که هر کدام رزومه و ویژگی‌های زیادی داشته باشند و هر کدام یک من باشند و کسی حاضر نباشد نیم من باشد و از خود گذشتگی کند و با هم هماهنگ هم نباشند، و بعضاً با رئیس جمهور هم هماهنگ نباشند، کارها پیش نمی‌رود.
نورانی نژاد تصریح کرد: اگر این وزرا نگاه ملی داشته باشند و وزیر آقای پزشکیان باشند و بتوانند به پروژه‌های مشترک برسند این ترکیب کابینه که از راست تا چپ دارد می‌تواند گامی به سوی وفاق ملی باشد و گامی به سمت مقداری آرامش در کشور باشد.
این عضو جبهه اصلاحات عنوان کرد: سطح نزاع در کشور خیلی بالا رفته بود و آن طرف آن ناپیدا بود، یعنی همینجور ما در سرازیری افتاده بودیم و بدون ترمز می‌رفتیم؛ بالاخره این دولت و این اتفاق و حضور آقای پزشکیان با این گفتمان به ما فرصت مکث داده و باعث شده ما یه مقداری شکاف‌ها را پر بکنیم و پیش برویم.
وی در ادامه گفت: البته بنده تاکید می‌کنم این دولت دولت وفاق ملی به معنای دقیق کلمه نمی‌تواند باشد چون بخشی از ملت هنوز در این کابینه حضور ندارند یعنی ۵۰ درصدی که در انتخابات حضور پیدا نکردند خودشان را شاید در این کابینه نمی‌بینند، اما این کابینه می‌تواند گامی باشد به سمتی که ما به مرور به سمت جامعیت بیشتر حرکت کنیم.نورانی نژاد در پایان گفت: در نهایت بنده معتقد هستم که این کابینه کابینه قابل دفاعی است و برد همه جریانات سیاسی در موفقیت این دولت است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر