نماد آخرین خبر

نصیبی: وزیر پیشنهادی نفت می‌تواند ظرفیت تولید را ارتقا دهد و خسارات را جبران کند

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی

صدا و سیما/ نماینده ممسنی در مجلس شورای اسلامی پاکنژاد را فردی با شناخت کامل از صنعت نفت دانست و گفت: پاک‌نژاد می‌تواند با مدیریتش ظرفیت تولید را ارتقا دهد و خسارات را جبران کند.

به گزارش ایسنا، امید نصیبی در جلسه علنی نوبت عصر امروز و در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم به عنوان موافق محسن پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت گفت: امروز ۷۰ درصد اقتصاد کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم به نفت مربوط است و صنعت نفت به عنوان پشتیبان اقتصاد محسوب می‌شود. لذا باید فردی با شناخت کامل برای صنعت نفت انتخاب شود.
وی افزود: وزارت نفت وزارتخانه تخصصی است که به افراد با تجربه احتیاج دارد. کسی که سال‌های طولانی مدارج مدیریتی در این وزارتخانه طی کرده و به حوزه ماموریتی خود بخصوص در شرایط تحریم آگاه باشد؛ پاک‌نژاد فردی متخصص با شناخت محیطی و مدیریتی در صنعت نفت است که می‌تواند ظرفیت تولید را ارتقا بخشد.
این نماینده مجلس بیان کرد: پاک‌نژاد در حوزه‌های مختلف کار کرده و آشنا به موضوع ظرفیت‌های میادین نفتی و گازی بخصوص میادین مشترک است که ان‌شاءالله با حضور او شاهد ارتقا صنعت نفت باشیم.
نصیبی با بیان اینکه کارکنان حوزه نفت از وزارت پاک‌نژاد استقبال کردند، گفت: در وضعیت کنونی معضلات و مشکلاتی پیش‌روی صنعت نفت است که به تجربه و دانش احتیاج دارد. پاک‌نژاد فردی متخصص و متعهد بوده که می‌تواند خسارات را جبران کند.
این نماینده مجلس افزود:‌ آقای پاک‌نژاد با فساد مبارزه می‌کند. او اعلام کرده که در مدیریتش استقلال و مدیریت دارد و ان‌شاءالله شاهد تعامل مفید و موثر با مجلس باشیم.
وی افزود: در کشور پتروشیمی‌هایی عمدتا ۲۰ سال در زمین مانده و جوانان چشم‌انتظار اقدام عاجل هستند تا برخی مشکلات حل شوند.
وی خواستار انجام مسئولیت‌های اجتماعی از سوی وزارت نفت در شهرستان‌های نفت‌خیز در سایر استان‌ها شد و گفت: متاسفانه هر روز شاهد خبرهای ناخوشایند در عزل و نصب‌ها هستیم که ان‌شاءالله با مدیریت آقای پاک‌نژاد این مسائل بهبود پیدا کند.
نصیبی در پایان از نمایندگان مجلس خواست که به پاک‌نژاد رای دهند تا شاهد تحویل اساسی باشیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر